Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Det börjar bli ganska spökligt... Jag är så dum!" säger Aily och slår sig för pannan. Hon kan ju använda andarna för att komma tillbaka.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 dec, 2013 11:37 |
|
Winny Geasley
Elev |
Naima förstår samma sak som Aily.
12 dec, 2013 20:12 |
|
amanda1104
Elev |
Hon tillkallar en ande och ber denne visa vägen tillbaka.
"Kom" säger Aily. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 13 dec, 2013 08:30 |
|
Winny Geasley
Elev |
Naima följer med Aily in i skogen igen.
13 dec, 2013 14:36 |
|
amanda1104
Elev |
Spöket visar Aily en väg, men den är krånglig och hon börjar bli osäker om den är rätt.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 14 dec, 2013 23:34 |
|
Winny Geasley
Elev |
Naima följer tyst efter Aily.
16 dec, 2013 18:14 |
|
amanda1104
Elev |
"Är du säker på att det här är rätt väg?" frågar Aily men anden svarar inte.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 16 dec, 2013 22:02 |
|
Winny Geasley
Elev |
Naima blir allt osäkrare.
17 dec, 2013 23:10 |
|
amanda1104
Elev |
Plötsligt slutar vägen. Framför dom breder ett stort stup ut sig framför dom.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 18 dec, 2013 12:11 |
|
Winny Geasley
Elev |
Naima stönar.
"Det var fel väg. Anden ledde oss åt fel håll!" 31 dec, 2013 23:42 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen