Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Svårt. Bruna ögon är finare på tjejer, men blåa är finare på killar..
Sååå.. Erhm.... Crap. Jag vet inte. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 28 aug, 2012 10:17 |
|
amanda1104
Elev |
Blåa
Jag tycker Isblå är fint... Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 28 aug, 2012 10:22 |
|
Obliviate_
Elev |
Blåa.
Har fått för mig att man alltid föredrar en annan ögonfärg än den man själv har x) 28 aug, 2012 10:23 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
28 aug, 2012 10:24 |
|
Draconifors
Elev |
Bruna ögon! Åh, det är så fint! ♥
Of course it's happening inside your head, but why on earth should that mean it is not real? 28 aug, 2012 10:25 |
|
EmahS
Elev |
28 aug, 2012 10:52 |
|
MystiqueRed
Elev |
Själv har jag mörkblåa ögon, men tycker det är snyggare på killar om de har mörkbruna
28 aug, 2012 11:48 |
|
BlondaHermione
Elev |
28 aug, 2012 12:28 |
|
Incendio
Elev |
Jag gillar blå ögon mer. Varför vet jag inte, men blå ögon är mer min grej.
Tycker dock att bruna ögon också är riktigt fina! 28 aug, 2012 13:49 |
|
IamAK
Elev |
bruna säger jag, bara för att dom ser snällare ut på nåt sätt haha xD
28 aug, 2012 14:33 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen