Detta gjorde din dag.
Forum > Off Topic > Detta gjorde din dag.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LIA15
Elev |
Det här gjorde iallafall mina minuter:
Det är fullt i kylskåpet och vi måste stoppa in några chokladbollar. Mamma: "Vi får tråckla in dem på något sätt." Lillebror: "Ja, vi får trånkla in dem." *Gullighetsmätaren kokar över* 5 jul, 2014 16:24 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 6 jul, 2014 21:11 |
|
yerAwizardThea
Elev |
6 jul, 2014 22:16 |
|
Klaestron
Elev |
11 sep, 2014 16:21 |
|
Clara Malfoy
Elev |
Att min kompis skjutsar hem mig på min cykel
Och att en kille i min klass spydde när han åt Spysmak (bönorna) i skolan idag...
11 sep, 2014 17:02 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
Efter skolan var jag och några kompisar med två killar i våran klass och deras ur söta hundar :3
11 sep, 2014 17:17 |
|
Fellrendión
Elev |
11 sep, 2014 18:30 |
|
Majen00
Elev |
12 sep, 2014 08:08 |
|
Borttagen
|
Vi har bara en och en halv lektion idag.
12 sep, 2014 08:21 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
Att vi åt pizza till middag!
12 sep, 2014 19:31 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen