Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Livet efter livet

Forum > Fanfiction > Livet efter livet

1 2 3 ... 60 61 62 ... 108 109 110
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


OMG! *Helt mållös och sitter med munnen som ett O*

Sjukt awesome!!

"Utan George var Fred inte Fred. Utan George var Fred en otrygg och förvirrad person som inte kände sig hemma ensam.
Utan George var Fred halv."
Loveloveloveloveloveloveochksjkdakåpdlspgjoiaslop!!

Hur kan du bara skriva som underbart och fantastiskt och bra och bäst och awesome!! ♥

Och alla dumma ord om att det var tråkigt och dåligt är bara strunt.
Det var inte dåligt och inte tråkigt.

Nä, det var så bra att jag sitter här och undrar hur du kan skriva så fantastiskt awesome.

Jag tycker verkligen att du fångar känslorna bra och bara dfjdiouoii!!

23 aug, 2012 08:10

Borttagen

Avatar


AAAAAAAAH.
Tack så SJUKT himla mycket. Jag älskar när jag får kommentarer som dessa ni skriver. Ni är HELT underbara! Det är ni som ger mig skrivarglöd och ja och aaaaaaaaaasdfh dgdfg fälskar err ♥

23 aug, 2012 08:16

amanda1104
Elev

Avatar


Supermegadunderazumbra♥♥♥♥♥♥

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

23 aug, 2012 08:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
AAAAAAAAH.
Tack så SJUKT himla mycket. Jag älskar när jag får kommentarer som dessa ni skriver. Ni är HELT underbara! Det är ni som ger mig skrivarglöd och ja och aaaaaaaaaasdfh dgdfg fälskar err ♥
Aaaaaaaaaasdfh dgdfgfälskar diiiig!! ♥

23 aug, 2012 16:06

HannaPanna
Elev

Avatar

+1


JAG BARA AAAAHHHH!

Men om du ursäktar så ska jag nu gå och ta en fika med Snape :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia4.giphy.com%2Fmedia%2FEXmLHydTBn7gc%2Fgiphy.gif

23 aug, 2012 16:11

Hermia
Elev

Avatar


Wonderful! Du skriver fantastiskt, kvinna. Hur gör du?
Stackars Fred

Once a MADling, always a MADling

23 aug, 2012 16:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av HannaPanna:
JAG BARA AAAAHHHH!

Men om du ursäktar så ska jag nu gå och ta en fika med Snape :3
NÄJ, är du också död nu? D:

Skrivet av Hermia:
Wonderful! Du skriver fantastiskt, kvinna. Hur gör du?
Stackars Fred
TAAAAAAACK ♥♥♥♥

23 aug, 2012 16:40

T3DDY
Elev

Avatar


I min lilla hjärna finns det inte plats för att tänka på allt jag vill tänka på... Inte när jag är helt död av hur bra du skriver xD Och jag vill tänka på att skriva en bra, uppmuntrande kommentar, men som sagt var - det går inte xD Hur som helst var det bäst.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia4.giphy.com%2Fmedia%2FGpsts1jfvhhgk%2F200.gif%23102

23 aug, 2012 16:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av T3DDY:
I min lilla hjärna finns det inte plats för att tänka på allt jag vill tänka på... Inte när jag är helt död av hur bra du skriver xD Och jag vill tänka på att skriva en bra, uppmuntrande kommentar, men som sagt var - det går inte xD Hur som helst var det bäst.
Men taaaaaaack ! ♥

23 aug, 2012 16:56

Tonks_xD
Elev

Avatar


Skrivet av T3DDY:
I min lilla hjärna finns det inte plats för att tänka på allt jag vill tänka på... Inte när jag är helt död av hur bra du skriver xD Och jag vill tänka på att skriva en bra, uppmuntrande kommentar, men som sagt var - det går inte xD Hur som helst var det bäst.
DÖ INTE. Men, om du dör får du träffa Fred, Tonks, Lupin och alla andra Förlåt, gick lite OT

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.perezhilton.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2Ftumblr_mwssqid9tm1st1gd4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F61687f783855c7ae0c7dc69c1971e9a3%2Ftumblr_mwqyo0Q1B81srwm0lo1_500.gif

23 aug, 2012 17:02

1 2 3 ... 60 61 62 ... 108 109 110

Forum > Fanfiction > Livet efter livet

Du får inte svara på den här tråden.