Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
OMG! *Helt mållös och sitter med munnen som ett O*
Sjukt awesome!! "Utan George var Fred inte Fred. Utan George var Fred en otrygg och förvirrad person som inte kände sig hemma ensam. Utan George var Fred halv." Loveloveloveloveloveloveochksjkdakåpdlspgjoiaslop!! Hur kan du bara skriva som underbart och fantastiskt och bra och bäst och awesome!! ♥ Och alla dumma ord om att det var tråkigt och dåligt är bara strunt. Det var inte dåligt och inte tråkigt. Nä, det var så bra att jag sitter här och undrar hur du kan skriva så fantastiskt awesome. Jag tycker verkligen att du fångar känslorna bra och bara dfjdiouoii!! 23 aug, 2012 08:10 |
|
Borttagen
|
AAAAAAAAH.
Tack så SJUKT himla mycket. Jag älskar när jag får kommentarer som dessa ni skriver. Ni är HELT underbara! Det är ni som ger mig skrivarglöd och ja och aaaaaaaaaasdfh dgdfg fälskar err ♥ 23 aug, 2012 08:16 |
|
amanda1104
Elev |
Supermegadunderazumbra♥♥♥♥♥♥
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 aug, 2012 08:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Aaaaaaaaaasdfh dgdfgfälskar diiiig!! ♥AAAAAAAAH. Tack så SJUKT himla mycket. Jag älskar när jag får kommentarer som dessa ni skriver. Ni är HELT underbara! Det är ni som ger mig skrivarglöd och ja och aaaaaaaaaasdfh dgdfg fälskar err ♥ 23 aug, 2012 16:06 |
|
HannaPanna
Elev |
23 aug, 2012 16:11 |
|
Hermia
Elev |
Wonderful! Du skriver fantastiskt, kvinna. Hur gör du?
Stackars Fred Once a MADling, always a MADling 23 aug, 2012 16:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HannaPanna: NÄJ, är du också död nu? D: JAG BARA AAAAHHHH! Men om du ursäktar så ska jag nu gå och ta en fika med Snape :3 TAAAAAAACK ♥♥♥♥ 23 aug, 2012 16:40 |
|
T3DDY
Elev |
I min lilla hjärna finns det inte plats för att tänka på allt jag vill tänka på... Inte när jag är helt död av hur bra du skriver xD Och jag vill tänka på att skriva en bra, uppmuntrande kommentar, men som sagt var - det går inte xD Hur som helst var det bäst.
23 aug, 2012 16:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av T3DDY: Men taaaaaaack ! ♥I min lilla hjärna finns det inte plats för att tänka på allt jag vill tänka på... Inte när jag är helt död av hur bra du skriver xD Och jag vill tänka på att skriva en bra, uppmuntrande kommentar, men som sagt var - det går inte xD Hur som helst var det bäst. 23 aug, 2012 16:56 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av T3DDY: DÖ INTE. Men, om du dör får du träffa Fred, Tonks, Lupin och alla andra I min lilla hjärna finns det inte plats för att tänka på allt jag vill tänka på... Inte när jag är helt död av hur bra du skriver xD Och jag vill tänka på att skriva en bra, uppmuntrande kommentar, men som sagt var - det går inte xD Hur som helst var det bäst. ![]()
23 aug, 2012 17:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen