Mugglis författare 2012
Forum > Quidditchplanen > Mugglis författare 2012
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Nelly1513: ^Ähum, det kan jag inte eftersom hon vet att jag inte har TwT Dessutom har jag ju lovat att öva imorgon, vilket betyder att jag inte har övat idag O.o Och hon tror inte på mig när jag säger att jag får sömnproblem om jag inte får veta svaret! Gå och öva lite nu och kolla mugglis sen! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 30 apr, 2012 21:55 |
|
Nelly1513
Elev |
OH MY ROWLING!!!!
Hon har gått med på att jag får vara inne på Mugglis till klockan 11 (om du inte har gett mig resultaten då måste jag änd gå till sängs TwT) om jag övar i en timmes piano imorn! AlexZz and I are friends 4 ever <3
30 apr, 2012 21:58 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Nelly1513: OH MY ROWLING!!!! Hon har gått med på att jag får vara inne på Mugglis till klockan 11 (om du inte har gett mig resultaten då måste jag änd gå till sängs TwT) om jag övar i en timmes piano imorn! Yay vad bra! Nu behövs bara resultaten! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 30 apr, 2012 21:59 |
|
Nelly1513
Elev |
Puh! Trodde ärligt talat att hon skulle tvinga mig till sängs D:
Nu kan jag i lugn och ro vänta på resultaten^^ AlexZz and I are friends 4 ever <3
30 apr, 2012 22:00 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Nelly1513: då lär du hinna få dem för de är snart klara OH MY ROWLING!!!! Hon har gått med på att jag får vara inne på Mugglis till klockan 11 (om du inte har gett mig resultaten då måste jag änd gå till sängs TwT) om jag övar i en timmes piano imorn! ![]()
30 apr, 2012 22:00 |
|
Borttagen
|
Lol xD Vilken rolig diskussion ni har xD
Själv sitter/springer jag mellan datorn och TV:n och ser på Big Brother med mamma 30 apr, 2012 22:01 |
|
Nelly1513
Elev |
30 apr, 2012 22:01 |
|
Cara Riddle
Elev |
30 apr, 2012 22:02 |
|
Borttagen
|
spännande! Jag är lite ny läsare här om det är ok
30 apr, 2012 22:06 |
|
Borttagen
|
Jag är sen, vad har jag missat?
30 apr, 2012 22:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen