Sociala tråden!
Forum > Off Topic > Sociala tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
16 nov, 2011 07:36 |
|
Borttagen
|
Hur är allting med dig då?
16 nov, 2011 07:39 |
|
expelliarmus
Elev |
Höhö, inte sådär väldigt bra faktiskt... Har ont överallt, mår som en kratta, har sovit 4-5 timmar dom senaste två dygnen och har matteprov i c-kursen första lektionen :c Självdå?
16 nov, 2011 07:44 |
|
Borttagen
|
Åh, låter inget vidare ¨/ ♥
Mår också lite sådär... igår bestämde jag mig för att säga till killen som jag har varit lite "på G" med att det nog inte kommer fungera mellan oss, så nu funderar jag dels på om det var rätt beslut och om jag nu har sumpat min enda chans att få en pojkvän. Men man ska aldrig rusa in i ett förhållande, så innerst inne tror jag att jag gjorde det rätta beslutet. Sen håller jag på att svara på frågor om isländska sagor och har lite "ångest" inför körsångslektionen idag, hatar att göra körledaren besviken så hoppas på att jag kan mina saker bra.. x/ 16 nov, 2011 07:50 |
|
expelliarmus
Elev |
Men vad skönt att du ändå kunde bestämma dig för att säga det till honom. Det är inte bra att fortsätta om det inte känns rätt, då är det bättre att ge sig ut och i träsket igen och hitta någon som det känns 100 % rätt med. Du kommer att få en pojkvän, det är luuuugnt seddu!
Jag ska väl börja packa ihop mina saker snart... *suck*
16 nov, 2011 08:01 |
|
Borttagen
|
Aw, tack fina du ♥
Har inte fixat så mycket jag heller... har ca 5,5 frågor kvar att besvara och 10.20 ska jag ha "köra billektion" (skriver inte körlektion för då blandar alla ihop det med körsången som jag har senare idag xD) 16 nov, 2011 08:11 |
|
Borttagen
|
AAAAAAAH! SOMEONE! GÅ PÅ MCDONALDS MED MIIIIIIIIIIIIIG!
http://www.mcdonalds.se/content/se/familj/happy_meal_pagaendekampanj.html Men iaf, Godmorning Mugglisar, vad gör ni? 16 nov, 2011 10:46 |
|
aggsih
Elev |
Socialt folk sökes,skicka en uggla?c:
You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 16 nov, 2011 11:27 |
|
si_tonks
Elev |
Håller nu i DHP2-dvdn i min hand, har nyss köpt den.
Det känns både bra och dåligt, man kommer aldrig att köpa den nyaste HP-filmen igen. ![]()
16 nov, 2011 15:26 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av si_tonks: OMG måste köpa *-* Jag ska såå ringa mina kompisar nu och slå ihop våra pengar och köpa den... Håller nu i DHP2-dvdn i min hand, har nyss köpt den. Det känns både bra och dåligt, man kommer aldrig att köpa den nyaste HP-filmen igen. ![]()
16 nov, 2011 15:42 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen