@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PerfectFreak
Elev |
20 jul, 2012 20:19 |
|
Borttagen
|
Jag vill skriva en Doctor Who fanfic, FAN VAD ÅSUM DEN SKULLE BLI, HAR VÄRSTA STORYN OCH JAAAAAH!
20 jul, 2012 20:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: GÖR DET DÅÅÅÅ!Jag vill skriva en Doctor Who novell, FAN VAD ÅSUM DEN SKULLE BLI, HAR VÄRSTA STORYN OCH JAAAAAH! 20 jul, 2012 20:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: GÖR DET DÅÅÅÅ! Jag vill skriva en Doctor Who novell, FAN VAD ÅSUM DEN SKULLE BLI, HAR VÄRSTA STORYN OCH JAAAAAH! Vet inte hur jag ska börja.. TINTIN, COME AND HELP MEEHEHEEEE! Sen kommer jag inte våga publicera den, haha! 20 jul, 2012 20:24 |
|
Borttagen
|
Jag funderar på att skriva någonting... börja på någonting som skulle kunna ses som en bok, men jag behöver en story. NU SKA JAG TÄNKA. CHAO.
20 jul, 2012 20:47 |
|
Ginny00
Elev |
Om 50 inlägg har jag 4000 inlägg.
20 jul, 2012 20:53 |
|
Borttagen
|
Jag har ont i magen för jag åt för mycket kladdkaka
20 jul, 2012 20:54 |
|
Borttagen
|
20 jul, 2012 20:54 |
|
Borttagen
|
20 jul, 2012 20:57 |
|
scarhead
Lärare |
Nu fick ni en rundtur i mitt rum. Fast några saker visade jag inte, t.ex. min seriehörna med alla mina Kalle Anka-serier och alla kläder som hänger vid datorn haha.
20 jul, 2012 20:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen