@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PerfectFreak
Elev |
20 jul, 2012 20:12 |
|
Ginny00
Elev |
20 jul, 2012 20:15 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Jag som ville gå på premiärer med mugglisar i framtiden, nu kommer jag inte våga jag heller :cSkrivet av scarhead: Har aldrig varit mer tacksam för att mina bröder aldrig tagit mig till premiärer när jag har velat se en film på bio, ugh. Nu kommer jag aldrig våga gå på The adventures of Tintin: Prisoners of the sun premiären.. D: 20 jul, 2012 20:15 |
|
EmahS
Elev |
20 jul, 2012 20:15 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: Jag som ville gå på premiärer med mugglisar i framtiden, nu kommer jag inte våga jag heller :c Skrivet av scarhead: Har aldrig varit mer tacksam för att mina bröder aldrig tagit mig till premiärer när jag har velat se en film på bio, ugh. Nu kommer jag aldrig våga gå på The adventures of Tintin: Prisoners of the sun premiären.. D: Alltså, låt inte någon galning förstöra något av det finaste som finns. Då vinner det hemska. Och det får det aldrig, aldrig göra. without something there is no nothing 20 jul, 2012 20:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: Jag som ville gå på premiärer med mugglisar i framtiden, nu kommer jag inte våga jag heller :c Skrivet av scarhead: Har aldrig varit mer tacksam för att mina bröder aldrig tagit mig till premiärer när jag har velat se en film på bio, ugh. Nu kommer jag aldrig våga gå på The adventures of Tintin: Prisoners of the sun premiären.. D: TA DIG TILL UPPSALA NÄR DEN FILMEN HAR PREMIÄR SÅ KAN DU GÅ MED MIG, ALICE OCH IDA.. VI KOMMER INTE DÖ --- På tal om *host host* Min man *host host* jag ska ringa Joäl snart :3 20 jul, 2012 20:16 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
20 jul, 2012 20:16 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: Jag som ville gå på premiärer med mugglisar i framtiden, nu kommer jag inte våga jag heller :c Skrivet av scarhead: Har aldrig varit mer tacksam för att mina bröder aldrig tagit mig till premiärer när jag har velat se en film på bio, ugh. Nu kommer jag aldrig våga gå på The adventures of Tintin: Prisoners of the sun premiären.. D: Alltså, låt inte någon galning förstöra något av det finaste som finns. Då vinner det hemska. Och det får det aldrig, aldrig göra. ^Detta, detta. 20 jul, 2012 20:17 |
|
Borttagen
|
20 jul, 2012 20:18 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: DEN VAR BRA OKEJ?! Men det är den ju inte, pfff.. 20 jul, 2012 20:18 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen