Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6093 6094 6095 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
LolFeelings
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LolFeelings:
KAN DET INTE BLÅ MÅNDAG NÅGON JÄVLA GÅNG SÅ POSTEN KAN KOMMA??!!
Vadå då?
jag vill ha MITT SPEL!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

20 jul, 2012 14:41

Borttagen

Avatar


Jag vill äta havreboll

20 jul, 2012 14:45

Solkatten
Elev

Avatar


Det är roligt att leka Gud

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

20 jul, 2012 14:47

Borttagen

Avatar


IDAG HAR JAG VARIT I SF-BOKHANDELN

20 jul, 2012 14:47

EmahS
Elev

Avatar


haha. är så jävla forever alone.

Det är jag och p-vakten på hela avdelningen som jobbar idag.
och han är ju inte direkt inne på kontoret. han är ute och "lappar" bilar.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

20 jul, 2012 14:50

Borttagen

Avatar


Detta hittade jag om mitt namn på wikipedia

''Kvinnonamnet Rebecka, Rebecca är ett hebreiskt namn med oklar betydelse. Det har föreslagits att namnet skulle betyda bunden, att knyta, fängslande samt kviga. I Gamla testamentet var Rebecka Isaks hustru.

I Sverige har namnet använts som dopnamn sedan 1500-talet, till en början vanligtvis med stavningen Rebecca, en stavning som på senare år på nytt blivit vanlig.

Rebecka är ett av 1990-talets stora modenamn och låg som högst på 5:e plats i topplistorna. Därefter har användandet avtagit och namnet återfinns numera omkring 40:e- 50:e plats. För 30 år sedan fanns bara ett par tusen personer med namnet. Den 31 december 2009 fanns totalt 28 694 personer folkbokförda i Sverige med namnet Rebecka/Rebecca, varav 17 988 med det som tilltalsnamn/förstanamn. År 2003 fick 511 flickor detta namn, varav 312 fick det som tilltalsnamn/förstanamn.''

20 jul, 2012 14:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Detta hittade jag om mitt namn på wikipedia

''Kvinnonamnet Rebecka, Rebecca är ett hebreiskt namn med oklar betydelse. Det har föreslagits att namnet skulle betyda bunden, att knyta, fängslande samt kviga. I Gamla testamentet var Rebecka Isaks hustru.

I Sverige har namnet använts som dopnamn sedan 1500-talet, till en början vanligtvis med stavningen Rebecca, en stavning som på senare år på nytt blivit vanlig.

Rebecka är ett av 1990-talets stora modenamn och låg som högst på 5:e plats i topplistorna. Därefter har användandet avtagit och namnet återfinns numera omkring 40:e- 50:e plats. För 30 år sedan fanns bara ett par tusen personer med namnet. Den 31 december 2009 fanns totalt 28 694 personer folkbokförda i Sverige med namnet Rebecka/Rebecca, varav 17 988 med det som tilltalsnamn/förstanamn. År 2003 fick 511 flickor detta namn, varav 312 fick det som tilltalsnamn/förstanamn.''
Oooooh!

Vet ni vad mitt namn betyder?

Andrea, det nordiska namnet för modig xD

20 jul, 2012 14:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Detta hittade jag om mitt namn på wikipedia

''Kvinnonamnet Rebecka, Rebecca är ett hebreiskt namn med oklar betydelse. Det har föreslagits att namnet skulle betyda bunden, att knyta, fängslande samt kviga. I Gamla testamentet var Rebecka Isaks hustru.

I Sverige har namnet använts som dopnamn sedan 1500-talet, till en början vanligtvis med stavningen Rebecca, en stavning som på senare år på nytt blivit vanlig.

Rebecka är ett av 1990-talets stora modenamn och låg som högst på 5:e plats i topplistorna. Därefter har användandet avtagit och namnet återfinns numera omkring 40:e- 50:e plats. För 30 år sedan fanns bara ett par tusen personer med namnet. Den 31 december 2009 fanns totalt 28 694 personer folkbokförda i Sverige med namnet Rebecka/Rebecca, varav 17 988 med det som tilltalsnamn/förstanamn. År 2003 fick 511 flickor detta namn, varav 312 fick det som tilltalsnamn/förstanamn.''
Oooooh!

Vet ni vad mitt namn betyder?

Andrea, det nordiska namnet för modig xD


Helt ärligt, det låter MYCKET bättre än ''Rebecka, den snälla kvigan''

20 jul, 2012 14:55

scarhead
Lärare

Avatar


Jag la till några gifs i ett inlägg MEN RÅKADE GÅ IN PÅ TYP SPEL OCH DET SPARADES INTE
FUCK

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

20 jul, 2012 14:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
luna99; jag kan inte gå på Hp galan i stockholm med dig för jag ska till Åland och spela cup med laget! Sorry! Pappa sa det igår och jag ville ringa men jag kunnde inte så så hoppas du inte ser mig för en fegis eftersom jag skrev det istället!! ♥

Oki, och du är absolut ingen fegis. ♥

Vad bra! ♥

20 jul, 2012 14:57

1 2 3 ... 6093 6094 6095 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.