@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag vill ha MITT SPEL!Skrivet av LolFeelings: Vadå då? KAN DET INTE BLÅ MÅNDAG NÅGON JÄVLA GÅNG SÅ POSTEN KAN KOMMA??!!
20 jul, 2012 14:41 |
|
Borttagen
|
Jag vill äta havreboll
20 jul, 2012 14:45 |
|
Solkatten
Elev |
Det är roligt att leka Gud
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jul, 2012 14:47 |
|
Borttagen
|
IDAG HAR JAG VARIT I SF-BOKHANDELN
20 jul, 2012 14:47 |
|
EmahS
Elev |
haha. är så jävla forever alone.
Det är jag och p-vakten på hela avdelningen som jobbar idag. och han är ju inte direkt inne på kontoret. han är ute och "lappar" bilar.
20 jul, 2012 14:50 |
|
Borttagen
|
Detta hittade jag om mitt namn på wikipedia
''Kvinnonamnet Rebecka, Rebecca är ett hebreiskt namn med oklar betydelse. Det har föreslagits att namnet skulle betyda bunden, att knyta, fängslande samt kviga. I Gamla testamentet var Rebecka Isaks hustru. I Sverige har namnet använts som dopnamn sedan 1500-talet, till en början vanligtvis med stavningen Rebecca, en stavning som på senare år på nytt blivit vanlig. Rebecka är ett av 1990-talets stora modenamn och låg som högst på 5:e plats i topplistorna. Därefter har användandet avtagit och namnet återfinns numera omkring 40:e- 50:e plats. För 30 år sedan fanns bara ett par tusen personer med namnet. Den 31 december 2009 fanns totalt 28 694 personer folkbokförda i Sverige med namnet Rebecka/Rebecca, varav 17 988 med det som tilltalsnamn/förstanamn. År 2003 fick 511 flickor detta namn, varav 312 fick det som tilltalsnamn/förstanamn.'' 20 jul, 2012 14:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Oooooh! Detta hittade jag om mitt namn på wikipedia ''Kvinnonamnet Rebecka, Rebecca är ett hebreiskt namn med oklar betydelse. Det har föreslagits att namnet skulle betyda bunden, att knyta, fängslande samt kviga. I Gamla testamentet var Rebecka Isaks hustru. I Sverige har namnet använts som dopnamn sedan 1500-talet, till en början vanligtvis med stavningen Rebecca, en stavning som på senare år på nytt blivit vanlig. Rebecka är ett av 1990-talets stora modenamn och låg som högst på 5:e plats i topplistorna. Därefter har användandet avtagit och namnet återfinns numera omkring 40:e- 50:e plats. För 30 år sedan fanns bara ett par tusen personer med namnet. Den 31 december 2009 fanns totalt 28 694 personer folkbokförda i Sverige med namnet Rebecka/Rebecca, varav 17 988 med det som tilltalsnamn/förstanamn. År 2003 fick 511 flickor detta namn, varav 312 fick det som tilltalsnamn/förstanamn.'' Vet ni vad mitt namn betyder? Andrea, det nordiska namnet för modig xD 20 jul, 2012 14:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Oooooh! Detta hittade jag om mitt namn på wikipedia ''Kvinnonamnet Rebecka, Rebecca är ett hebreiskt namn med oklar betydelse. Det har föreslagits att namnet skulle betyda bunden, att knyta, fängslande samt kviga. I Gamla testamentet var Rebecka Isaks hustru. I Sverige har namnet använts som dopnamn sedan 1500-talet, till en början vanligtvis med stavningen Rebecca, en stavning som på senare år på nytt blivit vanlig. Rebecka är ett av 1990-talets stora modenamn och låg som högst på 5:e plats i topplistorna. Därefter har användandet avtagit och namnet återfinns numera omkring 40:e- 50:e plats. För 30 år sedan fanns bara ett par tusen personer med namnet. Den 31 december 2009 fanns totalt 28 694 personer folkbokförda i Sverige med namnet Rebecka/Rebecca, varav 17 988 med det som tilltalsnamn/förstanamn. År 2003 fick 511 flickor detta namn, varav 312 fick det som tilltalsnamn/förstanamn.'' Vet ni vad mitt namn betyder? Andrea, det nordiska namnet för modig xD Helt ärligt, det låter MYCKET bättre än ''Rebecka, den snälla kvigan'' 20 jul, 2012 14:55 |
|
scarhead
Lärare |
20 jul, 2012 14:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: luna99; jag kan inte gå på Hp galan i stockholm med dig för jag ska till Åland och spela cup med laget! Sorry! Pappa sa det igår och jag ville ringa men jag kunnde inte så så hoppas du inte ser mig för en fegis eftersom jag skrev det istället!! ♥ Oki, och du är absolut ingen fegis. ♥ Vad bra! ♥ 20 jul, 2012 14:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen