@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
20 jul, 2012 13:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: ![]() Tada Jag och min bästis gjorde den till våran bästis när han fyllde år Det är en tigermelon med godis♥ Haha. Cool När jag var liten så gjorde vi "godiskaktusar". ![]() ... Tack, jag och min bästis brukar göra små "godiskaktusar" men vi ville göra något stort tillsamans till vår bästis när han fyllde 13 20 jul, 2012 13:47 |
|
Borttagen
|
20 jul, 2012 13:57 |
|
scarhead
Lärare |
20 jul, 2012 13:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: *Applåder*Nu har faktiskt varit duktig och städat rummet frivilligt. Känner att jag förtjänar beröm. 20 jul, 2012 14:00 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Tackar, tackar. Skrivet av scarhead: *Applåder* Nu har faktiskt varit duktig och städat rummet frivilligt. Känner att jag förtjänar beröm. 20 jul, 2012 14:03 |
|
Borttagen
|
Jag vill att det ska bli imorgon, klockan 5, ungefär.
Då får jag äta godis och rita i mitt nya Top Model block 20 jul, 2012 14:05 |
|
LolFeelings
Elev |
20 jul, 2012 14:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Vadå då?KAN DET INTE BLÅ MÅNDAG NÅGON JÄVLA GÅNG SÅ POSTEN KAN KOMMA??!! 20 jul, 2012 14:05 |
|
kinshaw
Elev |
haha alltså jag har världens skönaste killkusin♥ han är 19 och lite utav en "tuffing" till det yttre. Han ringde och sa att han var på väg till mig nu och avslutade med "puss hej". Hahhahaha jag kan inte annat än att skratta åt honom för han är så otroligt fiiiin.
![]()
20 jul, 2012 14:05 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen