@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Hejdå mugglis, nu går jag på mitt tredygns skift. Ses måndag.
20 jul, 2012 13:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Bajj bajj Hejdå mugglis, nu går jag på mitt tredygns skift. Ses måndag. 20 jul, 2012 13:15 |
|
kinshaw
Elev |
20 jul, 2012 13:18 |
|
Borttagen
|
20 jul, 2012 13:26 |
|
Borttagen
|
20 jul, 2012 13:27 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har bestämt mig. Jag ska skapa en helt ny värd; en värld som jag sedan i framtiden ska göra två eller fler böcker på. Jag vet redan lite vad uppföljaren ska handla om även om jag knappt har tänkt så mycket på den första xD Det här projektet kommer säkert ta några år och jag kommer få behöva lägga ner mycket arbete på det men framför allt är det roligt! Sedan när självaste världen är kvar måste jag ju börja planera och skriva den första boken och det kommer också ta otroligt lång tid. Men jag kommer inte börja skriva på den förrän jag har större erfarenhet av skrivandet om ni förstår vad jag menar. Den ska ju vara 'proffsig'.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jul, 2012 13:28 |
|
smartbabe
Elev |
Har bara suttit hemma hela dagen, precis på den här platsen, sedan jag vaknade imorse. Kollat på PewDiePie, för jag vet inte vad jag gör med mitt liv längre...
Nämen, snart kommer mamma hem med Twix & Snickers åt mig, så det blir säkert jättebra. ![]()
20 jul, 2012 13:32 |
|
Borttagen
|
Jag ska äta godis imorgon.
För första gången på 3 månader 20 jul, 2012 13:34 |
|
Borttagen
|
20 jul, 2012 13:42 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: ![]() Tada Jag och min bästis gjorde den till våran bästis när han fyllde år Det är en tigermelon med godis♥ Haha. Cool När jag var liten så gjorde vi "godiskaktusar". ![]() ...
20 jul, 2012 13:43 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen