Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6090 6091 6092 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^ Men jag kan ju inte utmana dig

Men jag kan inte utmana dig, så det gämnar ut sig

20 jul, 2012 11:10

Dracossister
Elev

Avatar


Skrivet av Sara Weasley!:
Skrivet av Dracossister:
Skrivet av Sara Weasley!:
Idag har jag namnsdag! Grattis till mig jaojj

Hihi grattis till dej också ^^ Hehe har också namnsdag idag!

Haha så kul. Heter du också Sara?

Aa, det gör jag

http://flamelumos.blogspot.fi/

20 jul, 2012 11:36

Borttagen

Avatar


Jag ska till Turkiet imorgon, och kanske inte få vara inne på mugglis på 2 veckor

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.freegifs.de%2Fglitzer-generator%2Fholdz009%2Fz5009288732f3d.gif

20 jul, 2012 11:37

Detta inlägg ändrades senast 2012-07-20 kl. 11:46
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Är på en föreläsning här i Oxford, håller på att somna och det är iskallt. :c

20 jul, 2012 11:45

Borttagen

Avatar


*Känslan över att en man duellerar med är inloggad*
*Känslan av att hon inte svarar*
*Känslan av att jag har 10 aktiva dueller redan -.-*

20 jul, 2012 11:50

Borttagen

Avatar


I SHIP 9TH ROCTOR TOO MUCH!

20 jul, 2012 11:52

Borttagen

Avatar


luna99; jag kan inte gå på Hp galan i stockholm med dig för jag ska till Åland och spela cup med laget! Sorry! Pappa sa det igår och jag ville ringa men jag kunnde inte så så hoppas du inte ser mig för en fegis eftersom jag skrev det istället!! ♥

20 jul, 2012 12:18

Ginny00
Elev

Avatar


Jag sov 8 timmar inatt men är gortfarande stentrött. Host.

20 jul, 2012 12:24

scarhead
Lärare

Avatar


Jag ska träffa min bästis imorgon och vi har inte träffats på typ fyra-fem veckor'
I ÄM HAPPY

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

20 jul, 2012 12:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
luna99; jag kan inte gå på Hp galan i stockholm med dig för jag ska till Åland och spela cup med laget! Sorry! Pappa sa det igår och jag ville ringa men jag kunnde inte så så hoppas du inte ser mig för en fegis eftersom jag skrev det istället!! ♥

Oki, och du är absolut ingen fegis. ♥

20 jul, 2012 12:59

1 2 3 ... 6090 6091 6092 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.