Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^
^ Kom just ur duschen, kikar efter vad man kan önska sig i julklapp :O 22 nov, 2011 20:40 |
|
si_tonks
Elev |
Bara jag som är kär i DHP2 sound-tracket?
Det är så underbart och sorgligt och alla låtar är så fina och DET ÄR SÅ OTROLIGT VACKERT! Jag vet inte vad jag ska göra just nu. ![]()
22 nov, 2011 20:41 |
|
Borttagen
|
Jag behöver lite hjälp just nu..
Jag ska designa min önskelista + några julkort på datorn och då behöver jag lite juliga bilder, problemet är att jag inte kan skriva ut i svart färg på min skrivare så bilderna får inte innehålla någonting svart.. Någon som kan bidra med några juliga bilder? 22 nov, 2011 20:44 |
|
si_tonks
Elev |
22 nov, 2011 20:45 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag behöver lite hjälp just nu.. Jag ska designa min önskelista + några julkort på datorn och då behöver jag lite juliga bilder, problemet är att jag inte kan skriva ut i svart färg på min skrivare så bilderna får inte innehålla någonting svart.. Någon som kan bidra med några juliga bilder? HUR kan en bild inte innehålla svart? xD -- ska gå och kolla på tv, ses ikväll!
22 nov, 2011 20:46 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av si_tonks: Bara jag som är kär i DHP2 sound-tracket? Det är så underbart och sorgligt och alla låtar är så fina och DET ÄR SÅ OTROLIGT VACKERT! Jag vet inte vad jag ska göra just nu. Herregud, you are not alone! Jag avgudar det!
22 nov, 2011 20:46 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av joel9324: Skrivet av si_tonks: Bara jag som är kär i DHP2 sound-tracket? Det är så underbart och sorgligt och alla låtar är så fina och DET ÄR SÅ OTROLIGT VACKERT! Jag vet inte vad jag ska göra just nu. Herregud, you are not alone! Jag avgudar det! Jag också!! Sitter här och dör just nu. ![]()
22 nov, 2011 20:49 |
|
Borttagen
|
Tittar på pokémon å har bakat lussebullar
Och si_tonks JAG VAR TVUNGEN ATT LYSSNA PÅ JULLÅTAR!! Jag har brutit mitt avtal... Under typ 1 timma lyssnade jag på jullåtar.. hur kunde jag bryta min deal med mig själv? Aja, det var en engångsföreteelse. INGA MER JULLÅTAR FÖRRÄN PÅ SÖNDAG! DH-SOUNDTRACKET ÄR AWESOME!!! COURTYARD APOCALYPSE!! ♥ 22 nov, 2011 20:51 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tittar på pokémon å har bakat lussebullar Och si_tonks JAG VAR TVUNGEN ATT LYSSNA PÅ JULLÅTAR!! Jag har brutit mitt avtal... Under typ 1 timma lyssnade jag på jullåtar.. hur kunde jag bryta min deal med mig själv? Aja, det var en engångsföreteelse. INGA MER JULLÅTAR FÖRRÄN PÅ SÖNDAG! YES! Haha Ronja: Alla bilder inneåller ju lite svart när skrivaren ska blanda till rätt färg men: ![]() haha, tyckte att den var lite charmig ![]()
22 nov, 2011 20:52 |
|
Borttagen
|
^
GUD VAD SÖT! 22 nov, 2011 20:53 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen