Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
"ÖRGHT!"
Hai 18 sep, 2013 11:58 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
"Jag kan ju inte skriva det"
I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 18 sep, 2013 12:54 |
|
Hapo
Elev |
"Jag går och pluggar matte nu."
Fast som ni märker pluggar jag inte alls, utan är på Mugglis istället.. Damn you Mugglarportalen!! Nejdå, men ibland är det lite störande, att det alltid på något sätt slutar med att jag sitter här... 18 sep, 2013 17:26 |
|
Noaidi
Elev |
"Nej då, hon kommer inte märka något. Ge mig Pepsi nu" hashtag bästadotternever
En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 18 sep, 2013 18:39 |
|
123vilde453
Elev |
snart
TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 19 sep, 2013 07:09 |
|
Hedwig96
Elev |
Ihan kohta
20 sep, 2013 19:41 |
|
Lunisen
Elev |
20 sep, 2013 22:49 |
|
Elma00
Elev |
21 sep, 2013 10:44 |
|
123vilde453
Elev |
varsågod
TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 21 sep, 2013 11:56 |
|
Bullen1
Elev |
21 sep, 2013 11:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen