@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: INGEN TYCKER OM MIG ALLA HÄR TYCKER OM DIG :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jul, 2012 21:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: INGEN TYCKER OM MIG öhm... va? .__. 19 jul, 2012 21:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: INGEN TYCKER OM MIG HUR KAN DU SÄGA SÅ?! JAG TYCKER OM DIG JÄVLIGT MYCKET 19 jul, 2012 21:12 |
|
Solkatten
Elev |
Lol. Alla på Omegle är typ från USA eller Indien xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jul, 2012 21:19 |
|
Borttagen
|
Lizzie Lovegood: JAG TYCKER OM DIG JÄVLIGT MYCKET MED
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: INGEN TYCKER OM MIG öhm... va? .__. GUYS U R AWESOME 19 jul, 2012 21:21 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Lizzie Lovegood: JAG TYCKER OM DIG JÄVLIGT MYCKET MED Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: INGEN TYCKER OM MIG öhm... va? .__. GUYS U R AWESOME NO, NO YOU ARE "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jul, 2012 21:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: DET ÄR FULT ATT LJUGA!INGEN TYCKER OM MIG ALLA TYCKER OM DIG!!! ♥ 19 jul, 2012 21:25 |
|
Solkatten
Elev |
Någon här som har ytterst bra fantasi just nu? :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jul, 2012 21:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Nee :ONågon här som har ytterst bra fantasi just nu? :3 Och jag som mst skriva på tre fic;s innan klockan 5 på lördag :"( 19 jul, 2012 21:26 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Sommarjobbar på Sale (en liten butik här i närheten) och jag, min syster och en kille som är ett år yngre än oss fick i uppdrag att kolla på bäst-före-datumen för att se om något snart skulle gå ut och om vi skulle lägga rabatt på det. Gissa vad jag hittade? Mjöl som gick ut 24 mars 2010. Åh, herregud tack och lov att jag brukar kolla datumen innan jag köper något XD Jag har hittat ritblock för barn som det var mögel mellan, som låg kvar i över 1 år. Sen glömde jag bort att fortsätta kolla...
19 jul, 2012 21:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen