Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
21 nov, 2011 19:07 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Ascendio: Hatar att plugga.. någon som håller med? ofcource dear. SKa ta en dusch och sedan plugga lite till... damnit, jag hatar min svenska lärare som lägger in onödiga prov bara för att hon vill se bra ut inför dom andra lärarna.
21 nov, 2011 19:07 |
|
JoLizz
Elev |
21 nov, 2011 21:23 |
|
Anapneo
Elev |
21 nov, 2011 22:59 |
|
leumas vän
Elev |
21 nov, 2011 23:06 |
|
JoLizz
Elev |
^ Fast jag känner faktiskt att jag kan det nu!
leumas vän Jaså, varför?
![]()
21 nov, 2011 23:09 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av JoLizz: ^ Fast jag känner faktiskt att jag kan det nu! leumas vän Jaså, varför? För att det var ganska meningslöst att ens försöka. 21 nov, 2011 23:10 |
|
JoLizz
Elev |
21 nov, 2011 23:11 |
|
si_tonks
Elev |
22 nov, 2011 20:39 |
|
Celebikai
Elev |
22 nov, 2011 20:39 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen