One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bombarda
Elev |
Avundsjuk... xD jag är glad för din skull
Kärlek till alla! 4 aug, 2012 08:33
Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 4 kl. 09:24
|
|
Miss Raven
Elev |
Dem kommer till sverige! Då ska jag kolla! Och jag är så extremt, extremt, extremt, extremt kär i Loui och Niall! Pöss på alla Directioners i denna tråd!
I am me, and not try to change it... 4 aug, 2012 08:51 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Miss Raven: hur vet du det? Dem kommer till sverige! Då ska jag kolla! Och jag är så extremt, extremt, extremt, extremt kär i Loui och Niall! Pöss på alla Directioners i denna tråd! Kärlek till alla! 4 aug, 2012 11:27 |
|
Borttagen
|
J00KERN: MIND IF I COME WITH YOU?
4 aug, 2012 11:39 |
|
IamAK
Elev |
alltså såhär är det. dom ska ha en world tour nästa år och troligtvis komma till en massa länder. biljetterna till storbrittanien, australien, nya zealand och USA har redan släppts. jag är helt säker på att dom kommer till sverige också men varken datum eller biljetter har kommit ut än...
4 aug, 2012 13:13 |
|
scarhead
Lärare |
Jag tror att de kommer spela i Sverige någon gång, men jag tror inte den är del i world touren nästa år. Vi vet inte när eller vart de ska spela om de ska spela i Sverige, men jag tror inte de kommer hit under the world tour.
J00KERN - OMG THAT IS AWESOME I AM SO HAPPY FOR YOU Miss Raven - Hur är du så säker på att de kommer hit? 4 aug, 2012 13:16 |
|
J00KERN
Elev |
4 aug, 2012 14:08 |
|
IamAK
Elev |
J00KERN - hur fick du tag på biljetterna? köpte du på ebay eller liknande? för det är ju slutsålt annars. men kul för dig i alla fall
4 aug, 2012 14:12 |
|
J00KERN
Elev |
Skrivet av IamAK: J00KERN - hur fick du tag på biljetterna? köpte du på ebay eller liknande? för det är ju slutsålt annars. men kul för dig i alla fall http://www.ticketmaster.co.uk/One-Direction-tickets/artist/1645840?tm_link=edp_Artist_Name Där beställde jag och det fanns några platser kvar den 13 och 5 april som jag vet. Vet inte om dom andra finns kvar men Men det var inga bra platser, fast det spelar ingen roll hehe ![]()
4 aug, 2012 17:15 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av J00KERN: Skrivet av IamAK: J00KERN - hur fick du tag på biljetterna? köpte du på ebay eller liknande? för det är ju slutsålt annars. men kul för dig i alla fall http://www.ticketmaster.co.uk/One-Direction-tickets/artist/1645840?tm_link=edp_Artist_Name Där beställde jag och det fanns några platser kvar den 13 och 5 april som jag vet. Vet inte om dom andra finns kvar men Men det var inga bra platser, fast det spelar ingen roll hehe okej, konstigt. fick för mig att det var slutsålt xD men det kanske är en konsert som dom la till eftersom den förra blev utsåld. 4 aug, 2012 20:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen