@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag borde skriva på min ff... men orkar inte
19 jul, 2012 11:39 |
|
Celebikai
Elev |
19 jul, 2012 11:45 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Jag är trött på alla "sides" som kommer hela tiden. Haha, jag med xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jul, 2012 12:14 |
|
Borttagen
|
19 jul, 2012 12:36 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har ingen fantasi alls
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jul, 2012 12:55 |
|
Celebikai
Elev |
19 jul, 2012 13:03 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Finns det någonstans där man kan läsa dina Niam one shots? ;DSkrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av MonsterCookie: Det var ju inte bra .-.Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av MonsterCookie: Kopiera in lite bra ffs i ett world-dokument och skriv ut Ska ut i skärgårn i en vecka med båten, och då kommer jag inte ha någon möjlighet att ladda mobilen, så om den dör så är den ja eh DÖD. Och dessutom har jag uhm let me think NOLL böcker att läsa om jag inte vill läsa om typ hungerspelen ellr nån hpbok för hundrafemtioelfte gången, och det har jag faktiskt ingen lust med atm. #KRIS Det där är en grymt awesome idé, men vi har ingen fungerande skrivare x] ,_, Men om du inte har möjlighet att läsa, kan du ju alltid skriva nä, precis ._. jaja, det gör jag alltid, så heeelt död kmr jag ju inte bli ^^ men det är inte riktigt samma sak ändå... ahwell, får väl försökra utveckla några karaktärer ellr nåt :3 ellr uh niam one shots i massor EHEHEHEHEH
19 jul, 2012 13:14 |
|
Buddha
Elev |
Hej.
19 jul, 2012 13:16 |
|
scarhead
Lärare |
19 jul, 2012 13:36 |
|
Borttagen
|
19 jul, 2012 13:38 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen