Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^
Nope, tror inte ngn tatueringsstudio tar emot dig. Möjligen om du kan hitta ngn hemma-tatuerare Eller du kanske menar för dina föräldrar? 20 nov, 2011 23:41 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: nä, får antagligen för mina föräldrar. menade mer studio ja.^ Nope, tror inte ngn tatueringsstudio tar emot dig. Möjligen om du kan hitta ngn hemma-tatuerare Eller du kanske menar för dina föräldrar? grejen är att jag vet 16åringar som fått tatuera sig i studio om dom fått snacka med föräldrarna först men vet inte om jag själv hittar nåt liksom, haha. ![]()
20 nov, 2011 23:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: nä, får antagligen för mina föräldrar. menade mer studio ja.^ Nope, tror inte ngn tatueringsstudio tar emot dig. Möjligen om du kan hitta ngn hemma-tatuerare Eller du kanske menar för dina föräldrar? grejen är att jag vet 16åringar som fått tatuera sig i studio om dom fått snacka med föräldrarna först men vet inte om jag själv hittar nåt liksom, haha. Känner du för det så ring runt till tatueringsstudios i staden där du bor och kolla om någon är villig o göra det. 20 nov, 2011 23:46 |
|
Borttagen
|
Ja, du behöver bara dina föräldrars tillåtelse 21 nov, 2011 01:00 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: alltså har hört att många studior ändå oftast säger nej till minderåriga, även om föräldrarna är med på't. men har även hört att man KAN hitta ställen. haha åh vet inte får leta runt! Ja, du behöver bara dina föräldrars tillåtelse ![]()
21 nov, 2011 01:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: alltså har hört att många studior ändå oftast säger nej till minderåriga, även om föräldrarna är med på't. men har även hört att man KAN hitta ställen. haha åh vet inte får leta runt! Ja, du behöver bara dina föräldrars tillåtelse Jo det är sant, oftast säger dom nej till minderåriga p.g.a att dom inte vill tatuera in något du kommer att ångra om 2-3 år. Om tatueringen betyder väldigt mycket för dig så tror jag dom har svårt att säga nej, men är det en du vill ha bara-för-att så är ju risken stor att dom säger nej. Letar du upp en mindre studio med bra rykten så tror jag dom säger ja i många fall 21 nov, 2011 01:42 |
|
expelliarmus
Elev |
21 nov, 2011 01:51 |
|
Borttagen
|
@up
Får ta och göra detsamma, godnatt allihopa 21 nov, 2011 01:59 |
|
Borttagen
|
Idag så lades det sista Westlife-albumet upp på spotify, detta var både glädjande och ledsamt för mig, jag var glad över att jag får lyssna på låtarna redan nu men samtidigt så är detta det allra sista albumet, de sista låtarna som skapas och den sista musikvideon har redan släppts, vilket är tufft att acceptera.. </3
21 nov, 2011 18:07 |
|
Ascendio
Elev |
21 nov, 2011 19:05 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen