Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6065 6066 6067 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
melle-hjrta
Elev

Avatar


Skrivet av Miskel:
Skrivet av melle-hjrta:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av melle-hjrta:
Behöver hjälp! Vad ska jag be pappa köpa?! Systemkamera, ny mobil eller dator? Får välja 2.. i neeeeed help nnnnnnnnu! :-S

Systemkamera och dator :]

Jag säger samma Varför ska han köpa två av dem till dig?

För han vill inte köpa alla 3 xD nej men jag vet inte, han sa bara att jag fick välja mellan mobil, systemkamera eller dator, och de jag väljer bort får jag nästa gång men jag vet inte vilken jag behöver mest :-S

Systeeeeeeeeemkaaameeerrraaaaaa.... *viskar manipulativt*


hhaha okej ^^ jag tror faktiskt jag väljer systemkameran och mobilen, för jag behöver en ny kamera och en ny mobil... men jag behöver också en ny data :-S aja det blir väl kamera och mobil först

19 jul, 2012 00:43

Solkatten
Elev

Avatar


Wohoo! Jag funderar på att åka på språkresa i Orlando, Florida om ett eller två år. Jag mailade och frågade om man kunde komma med förslag på aktiviteter man kunde göra där och såhär skrev dem. Om man har andra förslag på aktiviteter kan man ta upp det med ledaren när man är på plats. Ofta finns det någon kväll per vecka då gruppen själva kan komma med förslag på aktivitet/utflykt. Om jag nu ska åka ska jag ge förslag på The Wizarding World Of Harry Potter Jag hoppas jag får åka för mina föräldrar för det finns dessutom en massa saker där - enligt hemsidan - som de ska besöka. ♥ Men jag ska vänta med att fråga dem då Lite tidigt nu kanske, haha.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

19 jul, 2012 00:43

M4L13
Elev

Avatar


yo jag gillar DJ POn-3, tulullululu

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

19 jul, 2012 00:46

melle-hjrta
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Wohoo! Jag funderar på att åka på språkresa i Orlando, Florida om ett eller två år. Jag mailade och frågade om man kunde komma med förslag på aktiviteter man kunde göra där och såhär skrev dem. Om man har andra förslag på aktiviteter kan man ta upp det med ledaren när man är på plats. Ofta finns det någon kväll per vecka då gruppen själva kan komma med förslag på aktivitet/utflykt. Om jag nu ska åka ska jag ge förslag på The Wizarding World Of Harry Potter Jag hoppas jag får åka för mina föräldrar för det finns dessutom en massa saker där - enligt hemsidan - som de ska besöka. ♥ Men jag ska vänta med att fråga dem då Lite tidigt nu kanske, haha.


Vad kul! Jag har alltid velat åka på språkresa, men det har alltid kostat för mycket
Vad heter hemsidan?

19 jul, 2012 00:49

Miskel
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Wohoo! Jag funderar på att åka på språkresa i Orlando, Florida om ett eller två år. Jag mailade och frågade om man kunde komma med förslag på aktiviteter man kunde göra där och såhär skrev dem. Om man har andra förslag på aktiviteter kan man ta upp det med ledaren när man är på plats. Ofta finns det någon kväll per vecka då gruppen själva kan komma med förslag på aktivitet/utflykt. Om jag nu ska åka ska jag ge förslag på The Wizarding World Of Harry Potter Jag hoppas jag får åka för mina föräldrar för det finns dessutom en massa saker där - enligt hemsidan - som de ska besöka. ♥ Men jag ska vänta med att fråga dem då Lite tidigt nu kanske, haha.

Nice!
Efter gymnasiet så ska jag åka till NY för att gå på college
Jag har tagit upp det med mina föräldrar och de tycker att det är en bra idé. Min bästis och jag kommer att bo i samma lägenhet (enligt våra planer iaf) och jag vill gå media

Även om saker aldrig går som planerat så är iaf en sak säker, jag kommer att gå på college i USA :]

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff6b62723a064362c0a5f0536337b818b%2Ftumblr_mvg9akK5201s1vh3yo1_500.gif

19 jul, 2012 00:50

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av melle-hjrta:
Skrivet av Solkatten:
Wohoo! Jag funderar på att åka på språkresa i Orlando, Florida om ett eller två år. Jag mailade och frågade om man kunde komma med förslag på aktiviteter man kunde göra där och såhär skrev dem. Om man har andra förslag på aktiviteter kan man ta upp det med ledaren när man är på plats. Ofta finns det någon kväll per vecka då gruppen själva kan komma med förslag på aktivitet/utflykt. Om jag nu ska åka ska jag ge förslag på The Wizarding World Of Harry Potter Jag hoppas jag får åka för mina föräldrar för det finns dessutom en massa saker där - enligt hemsidan - som de ska besöka. ♥ Men jag ska vänta med att fråga dem då Lite tidigt nu kanske, haha.


Vad kul! Jag har alltid velat åka på språkresa, men det har alltid kostat för mycket
Vad heter hemsidan?

http://www.sts-education.com/sweden/ls/lander/usa/florida/aktiviteter/ Här står allt annat de ska göra Den skolan de har undervisningen på har dessutom en egen pool som de badar i minst två gånger per vecka ♥ Seriöst, jag vill verkligen gå! Har redan nu bestämt att jag ska bo hos en värdfamilj, haha. Orsakerna till språkresan 1: Alla de där sakerna som de gör i Orlando 2: Jag måste bli bättre på att prata engelska.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

19 jul, 2012 00:53

melle-hjrta
Elev

Avatar


Skrivet av Miskel:
Skrivet av Solkatten:
Wohoo! Jag funderar på att åka på språkresa i Orlando, Florida om ett eller två år. Jag mailade och frågade om man kunde komma med förslag på aktiviteter man kunde göra där och såhär skrev dem. Om man har andra förslag på aktiviteter kan man ta upp det med ledaren när man är på plats. Ofta finns det någon kväll per vecka då gruppen själva kan komma med förslag på aktivitet/utflykt. Om jag nu ska åka ska jag ge förslag på The Wizarding World Of Harry Potter Jag hoppas jag får åka för mina föräldrar för det finns dessutom en massa saker där - enligt hemsidan - som de ska besöka. ♥ Men jag ska vänta med att fråga dem då Lite tidigt nu kanske, haha.

Nice!
Efter gymnasiet så ska jag åka till NY för att gå på college
Jag har tagit upp det med mina föräldrar och de tycker att det är en bra idé. Min bästis och jag kommer att bo i samma lägenhet (enligt våra planer iaf) och jag vill gå media

Även om saker aldrig går som planerat så är iaf en sak säker, jag kommer att gå på college i USA :]


Hahha vilket sammanträffande! Jag och min bästis ska nämligen efter gymnasiet åka till LA för att gå på collage, vi har också tagit upp det med våra föräldrar och de tycker att det är en jätte bra idé. Och jag ska också gå media hhahah började små le lite när jag läste det, den ända skillnaden var att du ska gå i NY och jag ska gå i LA

19 jul, 2012 00:55

Solkatten
Elev

Avatar


Jag skulle aldrig klara av att bo hemifrån i ett år xD För mycket hemlängtan xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

19 jul, 2012 00:56

leumas vän
Elev

Avatar


Backstreet boys är bäst!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

19 jul, 2012 00:57

Miskel
Elev

Avatar


melle-hjrta: Haha, omg! Fett awesome! Har du bestämt college?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff6b62723a064362c0a5f0536337b818b%2Ftumblr_mvg9akK5201s1vh3yo1_500.gif

19 jul, 2012 01:00

1 2 3 ... 6065 6066 6067 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.