@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Miskel: Skrivet av melle-hjrta: Behöver hjälp! Vad ska jag be pappa köpa?! Systemkamera, ny mobil eller dator? Får välja 2.. i neeeeed help nnnnnnnnu! :-S Systemkamera och dator :] Jag säger samma För han vill inte köpa alla 3 xD nej men jag vet inte, han sa bara att jag fick välja mellan mobil, systemkamera eller dator, och de jag väljer bort får jag nästa gång Systeeeeeeeeemkaaameeerrraaaaaa.... *viskar manipulativt* hhaha okej ^^ jag tror faktiskt jag väljer systemkameran och mobilen, för jag behöver en ny kamera och en ny mobil... men jag behöver också en ny data :-S aja det blir väl kamera och mobil först 19 jul, 2012 00:43 |
|
Solkatten
Elev |
Wohoo! Jag funderar på att åka på språkresa i Orlando, Florida om ett eller två år. Jag mailade och frågade om man kunde komma med förslag på aktiviteter man kunde göra där och såhär skrev dem. Om man har andra förslag på aktiviteter kan man ta upp det med ledaren när man är på plats. Ofta finns det någon kväll per vecka då gruppen själva kan komma med förslag på aktivitet/utflykt. Om jag nu ska åka ska jag ge förslag på The Wizarding World Of Harry Potter
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jul, 2012 00:43 |
|
M4L13
Elev |
19 jul, 2012 00:46 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Solkatten: Wohoo! Jag funderar på att åka på språkresa i Orlando, Florida om ett eller två år. Jag mailade och frågade om man kunde komma med förslag på aktiviteter man kunde göra där och såhär skrev dem. Om man har andra förslag på aktiviteter kan man ta upp det med ledaren när man är på plats. Ofta finns det någon kväll per vecka då gruppen själva kan komma med förslag på aktivitet/utflykt. Om jag nu ska åka ska jag ge förslag på The Wizarding World Of Harry Potter Vad kul! Jag har alltid velat åka på språkresa, men det har alltid kostat för mycket Vad heter hemsidan? 19 jul, 2012 00:49 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Solkatten: Wohoo! Jag funderar på att åka på språkresa i Orlando, Florida om ett eller två år. Jag mailade och frågade om man kunde komma med förslag på aktiviteter man kunde göra där och såhär skrev dem. Om man har andra förslag på aktiviteter kan man ta upp det med ledaren när man är på plats. Ofta finns det någon kväll per vecka då gruppen själva kan komma med förslag på aktivitet/utflykt. Om jag nu ska åka ska jag ge förslag på The Wizarding World Of Harry Potter Nice! Efter gymnasiet så ska jag åka till NY för att gå på college Jag har tagit upp det med mina föräldrar och de tycker att det är en bra idé. Min bästis och jag kommer att bo i samma lägenhet (enligt våra planer iaf) och jag vill gå media Även om saker aldrig går som planerat så är iaf en sak säker, jag kommer att gå på college i USA :]
19 jul, 2012 00:50 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av Solkatten: Wohoo! Jag funderar på att åka på språkresa i Orlando, Florida om ett eller två år. Jag mailade och frågade om man kunde komma med förslag på aktiviteter man kunde göra där och såhär skrev dem. Om man har andra förslag på aktiviteter kan man ta upp det med ledaren när man är på plats. Ofta finns det någon kväll per vecka då gruppen själva kan komma med förslag på aktivitet/utflykt. Om jag nu ska åka ska jag ge förslag på The Wizarding World Of Harry Potter Vad kul! Jag har alltid velat åka på språkresa, men det har alltid kostat för mycket Vad heter hemsidan? http://www.sts-education.com/sweden/ls/lander/usa/florida/aktiviteter/ Här står allt annat de ska göra "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jul, 2012 00:53 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av Solkatten: Wohoo! Jag funderar på att åka på språkresa i Orlando, Florida om ett eller två år. Jag mailade och frågade om man kunde komma med förslag på aktiviteter man kunde göra där och såhär skrev dem. Om man har andra förslag på aktiviteter kan man ta upp det med ledaren när man är på plats. Ofta finns det någon kväll per vecka då gruppen själva kan komma med förslag på aktivitet/utflykt. Om jag nu ska åka ska jag ge förslag på The Wizarding World Of Harry Potter Nice! Efter gymnasiet så ska jag åka till NY för att gå på college Jag har tagit upp det med mina föräldrar och de tycker att det är en bra idé. Min bästis och jag kommer att bo i samma lägenhet (enligt våra planer iaf) och jag vill gå media Även om saker aldrig går som planerat så är iaf en sak säker, jag kommer att gå på college i USA :] Hahha vilket sammanträffande! Jag och min bästis ska nämligen efter gymnasiet åka till LA för att gå på collage, vi har också tagit upp det med våra föräldrar och de tycker att det är en jätte bra idé. Och jag ska också gå media 19 jul, 2012 00:55 |
|
Solkatten
Elev |
Jag skulle aldrig klara av att bo hemifrån i ett år xD För mycket hemlängtan xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jul, 2012 00:56 |
|
leumas vän
Elev |
19 jul, 2012 00:57 |
|
Miskel
Elev |
19 jul, 2012 01:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen