@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
http://www.kleimo.com/random/name.cfm Omg, bästa sidan ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jul, 2012 00:04 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Elley: Ska sätta mig och kolla på glee nu, woho c: samma här 19 jul, 2012 00:07 |
|
Dracossister
Elev |
19 jul, 2012 00:07 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av Dracossister: Nu är det dags för mig att sova. Godnatt alla!! Godnatt, sk oxå sova C: Fin forumsignatur btw, Lerman ♥3
19 jul, 2012 00:10 |
|
melle-hjrta
Elev |
Behöver hjälp! Vad ska jag be pappa köpa?! Systemkamera, ny mobil eller dator? Får välja 2.. i neeeeed help nnnnnnnnu! :-S
19 jul, 2012 00:19 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av melle-hjrta: Behöver hjälp! Vad ska jag be pappa köpa?! Systemkamera, ny mobil eller dator? Får välja 2.. i neeeeed help nnnnnnnnu! :-S Systemkamera och dator :]
19 jul, 2012 00:22 |
|
Obliviate_
Elev |
Patienten har minskat i längd till 12 cm.
... Är din patient nils karlsson pyssling? 19 jul, 2012 00:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av melle-hjrta: Behöver hjälp! Vad ska jag be pappa köpa?! Systemkamera, ny mobil eller dator? Får välja 2.. i neeeeed help nnnnnnnnu! :-S Systemkamera och dator :] Jag säger samma "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jul, 2012 00:34 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Miskel: Skrivet av melle-hjrta: Behöver hjälp! Vad ska jag be pappa köpa?! Systemkamera, ny mobil eller dator? Får välja 2.. i neeeeed help nnnnnnnnu! :-S Systemkamera och dator :] Jag säger samma För han vill inte köpa alla 3 xD nej men jag vet inte, han sa bara att jag fick välja mellan mobil, systemkamera eller dator, och de jag väljer bort får jag nästa gång 19 jul, 2012 00:40 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Miskel: Skrivet av melle-hjrta: Behöver hjälp! Vad ska jag be pappa köpa?! Systemkamera, ny mobil eller dator? Får välja 2.. i neeeeed help nnnnnnnnu! :-S Systemkamera och dator :] Jag säger samma För han vill inte köpa alla 3 xD nej men jag vet inte, han sa bara att jag fick välja mellan mobil, systemkamera eller dator, och de jag väljer bort får jag nästa gång Systeeeeeeeeemkaaameeerrraaaaaa.... *viskar manipulativt*
19 jul, 2012 00:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen