@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Okej.
Jag VILL ha chips och godis. Men har jag klarat mig i snart 7 månader, så behöver jag inte idag heller. Men en liiiten päronsplitt kan man väl unna sig?
18 jul, 2012 21:29 |
|
Borttagen
|
mums, ja♥ 18 jul, 2012 21:32 |
|
Borttagen
|
jag gillar te. ♥
18 jul, 2012 21:36 |
|
LolFeelings
Elev |
18 jul, 2012 21:41 |
|
Obliviate_
Elev |
Jag har ont i fötterna efter jobbet...
18 jul, 2012 21:48 |
|
EmahS
Elev |
18 jul, 2012 21:55 |
|
scarhead
Lärare |
18 jul, 2012 21:56 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av scarhead: Ok så jag kommer inte kunna sova kommer tro att The Empty Child kommer komma mitt i natten jag lider med dig. jag är 20 år. och ska för första gången i mitt liv sova helt själv i vårt stora hus. eheh. är en sån jävla fegis har bott själv i 1½ år. Men lägenhet och hus är inte riktigt samma sak.
18 jul, 2012 21:58 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att man kan spola fram hela dagen imorgon, den behöver inte ens... finnas. Ge mig fredag istället och kör så långsamt som möjligt.
18 jul, 2012 22:00 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av EmahS: ojdå, förstår dig! låter riktigt läskigt. hoppas det går bra för dig ändå!Skrivet av scarhead: Ok så jag kommer inte kunna sova kommer tro att The Empty Child kommer komma mitt i natten jag lider med dig. jag är 20 år. och ska för första gången i mitt liv sova helt själv i vårt stora hus. eheh. är en sån jävla fegis har bott själv i 1½ år. Men lägenhet och hus är inte riktigt samma sak. 18 jul, 2012 22:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen