@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Ginny00: I kvasten?Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Ginny00: Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Ginny00: Är det där grönan blir jag skitsur! Someday, i'll be, living in a big old city And all you're ever gonna be is mean Someday, i'll be, big enough so you can't hit me And all you're ever gonna be is mean ♥ (Ja, det är jag på bilden xD) Hahahaha varsågod och döda mig .-. Jag var där igår. ![]() I princip alla jag känner "vi var på grönan för ett tag sedan" "de skulle till grönan" "de är på grönan" och allt sådant. MEN MIN FAMILJ? Nej då, eftersom det är bara jag som är åkglad. Hoho, min mamma hatar karuseller xD Själv var jag livrädd hela kön till Kvasten. Om du var livrädd måste du ha varit det för den där rösten hela tiden... uh. Nej, jag tyckte det såg läskigt ut, men sen var det jättekul xD Jag är liksom så. 18 jul, 2012 20:26 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag med. Det är förjävligt.Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Ginny00: I kvasten?Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Ginny00: Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Ginny00: Är det där grönan blir jag skitsur! Someday, i'll be, living in a big old city And all you're ever gonna be is mean Someday, i'll be, big enough so you can't hit me And all you're ever gonna be is mean ♥ (Ja, det är jag på bilden xD) Hahahaha varsågod och döda mig .-. Jag var där igår. ![]() I princip alla jag känner "vi var på grönan för ett tag sedan" "de skulle till grönan" "de är på grönan" och allt sådant. MEN MIN FAMILJ? Nej då, eftersom det är bara jag som är åkglad. Hoho, min mamma hatar karuseller xD Själv var jag livrädd hela kön till Kvasten. Om du var livrädd måste du ha varit det för den där rösten hela tiden... uh. Nej, jag tyckte det såg läskigt ut, men sen var det jättekul xD Jag är liksom så.
18 jul, 2012 20:32 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har inte fått några sms :O Seriöst? O.o Jaha. 18 jul, 2012 20:42 |
|
Optic
Elev |
18 jul, 2012 20:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Jag har inte fått några sms :O Seriöst? O.o Ja o__O 18 jul, 2012 20:50 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Jag har inte fått några sms :O Seriöst? O.o Ja o__O Vänta... Fick du ett nu, nyss? Jaha. 18 jul, 2012 20:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Jag har inte fått några sms :O Seriöst? O.o Ja o__O Vänta... Fick du ett nu, nyss? wtf nej :O 18 jul, 2012 20:52 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Jag har inte fått några sms :O Seriöst? O.o Ja o__O Vänta... Fick du ett nu, nyss? wtf nej :O Men va Min mobil hatar dig :'( Jaha. 18 jul, 2012 20:54 |
|
Cara Riddle
Elev |
18 jul, 2012 20:57 |
|
Borttagen
|
*räcker upp handen* XD 18 jul, 2012 20:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen