Smultronklubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av hockey macke: jag är från gefle men bor i Linköping (inte) Är du från Gävle? Jag bor där! 28 mar, 2013 19:47 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
28 mar, 2013 19:54 |
|
Borttagen
|
28 mar, 2013 20:46 |
|
Borttagen
|
Häjj
28 mar, 2013 20:52 |
|
Borttagen
|
28 mar, 2013 20:58 |
|
Borttagen
|
Jag har TRE kaniner..
hockey macke är du från GÄVLE? 28 mar, 2013 20:58 |
|
Borttagen
|
...Något fel med det? Jag kommer från Japan... själv då? 28 mar, 2013 21:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ...Något fel med det? Jag kommer från Japan... själv då? Hon undrar eftersom vi bor i Gävle! 28 mar, 2013 21:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ...Något fel med det? Jag kommer från Japan... själv då? Najj , jag bara undrade .. För jag är född i Gävle , såå. Oooooohhhhhh , awesome att vara japan 28 mar, 2013 21:01 |
|
hockey macke
Elev |
nej Skrivet av Borttagen: ...Något fel med det? Jag kommer från Japan... själv då? hon kommer från Gävle! food before poeple 28 mar, 2013 21:01 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen