@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Usch, myggor suger
Bokstavligen... 18 jul, 2012 19:35 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av smartbabe: You don' want to know.Skrivet av scarhead: ... Jag ska bli medlem på Pottermore igen FICK JU VÄRLDEN GULLIGASTE NAMN PixieDream21696 .... PixieDream21696. What? haha, vad är det med folk och 69 nuförtiden ? ^^ Vad du än gör, googla inte på 69. Alltså, jag vet ju vad det är och så, men.. alla här på mugglis liksom bara " O.O " när det är något nummer här på sidan eller något sånt, som har just 69 i sig. ^^ ![]()
18 jul, 2012 20:02 |
|
Emme Lestrange
Elev |
Mina fötter håller på att skadas rejält. Dom är på gränsen till stukade, men trots det fortsätter jag att hoppa studsmatta flera timmar om dagen utan att veta varför </3
Mina fötter kommer att dö känns det som. 18 jul, 2012 20:09 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Känslan när man hade 174 tummar, skriver ett inlägg i en tråd, och sedan klickar man på sin profil och så har man 161 tummar. Inte kul -_-
18 jul, 2012 20:10 |
|
Ginny00
Elev |
Someday, i'll be, living in a big old city
And all you're ever gonna be is mean Someday, i'll be, big enough so you can't hit me And all you're ever gonna be is mean ♥ (Ja, det är jag på bilden xD) ![]() 18 jul, 2012 20:16 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Ginny00: Är det där grönan blir jag skitsur!Someday, i'll be, living in a big old city And all you're ever gonna be is mean Someday, i'll be, big enough so you can't hit me And all you're ever gonna be is mean ♥ (Ja, det är jag på bilden xD)
18 jul, 2012 20:20 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Ginny00: Är det där grönan blir jag skitsur! Someday, i'll be, living in a big old city And all you're ever gonna be is mean Someday, i'll be, big enough so you can't hit me And all you're ever gonna be is mean ♥ (Ja, det är jag på bilden xD) Hahahaha varsågod och döda mig .-. Jag var där igår. 18 jul, 2012 20:20 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Ginny00: Är det där grönan blir jag skitsur! Someday, i'll be, living in a big old city And all you're ever gonna be is mean Someday, i'll be, big enough so you can't hit me And all you're ever gonna be is mean ♥ (Ja, det är jag på bilden xD) Hahahaha varsågod och döda mig .-. Jag var där igår. ![]() I princip alla jag känner "vi var på grönan för ett tag sedan" "de skulle till grönan" "de är på grönan" och allt sådant. MEN MIN FAMILJ? Nej då, eftersom det är bara jag som är åkglad.
18 jul, 2012 20:23 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Ginny00: Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Ginny00: Är det där grönan blir jag skitsur! Someday, i'll be, living in a big old city And all you're ever gonna be is mean Someday, i'll be, big enough so you can't hit me And all you're ever gonna be is mean ♥ (Ja, det är jag på bilden xD) Hahahaha varsågod och döda mig .-. Jag var där igår. ![]() I princip alla jag känner "vi var på grönan för ett tag sedan" "de skulle till grönan" "de är på grönan" och allt sådant. MEN MIN FAMILJ? Nej då, eftersom det är bara jag som är åkglad. Hoho, min mamma hatar karuseller xD Själv var jag livrädd hela kön till Kvasten. 18 jul, 2012 20:24 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Ginny00: I kvasten?Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Ginny00: Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Ginny00: Är det där grönan blir jag skitsur! Someday, i'll be, living in a big old city And all you're ever gonna be is mean Someday, i'll be, big enough so you can't hit me And all you're ever gonna be is mean ♥ (Ja, det är jag på bilden xD) Hahahaha varsågod och döda mig .-. Jag var där igår. ![]() I princip alla jag känner "vi var på grönan för ett tag sedan" "de skulle till grönan" "de är på grönan" och allt sådant. MEN MIN FAMILJ? Nej då, eftersom det är bara jag som är åkglad. Hoho, min mamma hatar karuseller xD Själv var jag livrädd hela kön till Kvasten. Om du var livrädd måste du ha varit det för den där rösten hela tiden... uh.
18 jul, 2012 20:26 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen