@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
luna99
ALLA mina myggbet blir pyttesmå, stenhårda och kliar asmkt... Och förut blev de enorma och kliade asmkt... Jobbigt
18 jul, 2012 19:05 |
scarhead
Lärare |
18 jul, 2012 19:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: luna99 ALLA mina myggbet blir pyttesmå, stenhårda och kliar asmkt... Och förut blev de enorma och kliade asmkt... Jobbigt Usch fy, vad jobbigt 18 jul, 2012 19:08 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: luna99 ALLA mina myggbet blir pyttesmå, stenhårda och kliar asmkt... Och förut blev de enorma och kliade asmkt... Jobbigt Usch fy, vad jobbigt Yep... Hoppas det blir bättre i Spanien
18 jul, 2012 19:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: luna99 ALLA mina myggbet blir pyttesmå, stenhårda och kliar asmkt... Och förut blev de enorma och kliade asmkt... Jobbigt Usch fy, vad jobbigt Yep... Hoppas det blir bättre i Spanien Åh, ska du till Spanien?! 18 jul, 2012 19:09 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: luna99 ALLA mina myggbet blir pyttesmå, stenhårda och kliar asmkt... Och förut blev de enorma och kliade asmkt... Jobbigt Usch fy, vad jobbigt Yep... Hoppas det blir bättre i Spanien Åh, ska du till Spanien?! Japp, drar på lördag och är borta i 12 dar...
18 jul, 2012 19:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: luna99 ALLA mina myggbet blir pyttesmå, stenhårda och kliar asmkt... Och förut blev de enorma och kliade asmkt... Jobbigt Usch fy, vad jobbigt Yep... Hoppas det blir bättre i Spanien Åh, ska du till Spanien?! Japp, drar på lördag och är borta i 12 dar... Vad roligt!! Jag har läst spanska i ett år nu, i sexan Men hur blir det med mugglis!?? 18 jul, 2012 19:18 |
|
Borttagen
|
Jag KAN INTEEEEEEEEEEEE!!
18 jul, 2012 19:19 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: luna99 ALLA mina myggbet blir pyttesmå, stenhårda och kliar asmkt... Och förut blev de enorma och kliade asmkt... Jobbigt Usch fy, vad jobbigt Yep... Hoppas det blir bättre i Spanien Åh, ska du till Spanien?! Japp, drar på lördag och är borta i 12 dar... Vad roligt!! Jag har läst spanska i ett år nu, i sexan Men hur blir det med mugglis!?? Kul! Du får ge mig en snabbkurs via ugglepost Ja, det är det som är problemet
18 jul, 2012 19:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: luna99 ALLA mina myggbet blir pyttesmå, stenhårda och kliar asmkt... Och förut blev de enorma och kliade asmkt... Jobbigt Usch fy, vad jobbigt Yep... Hoppas det blir bättre i Spanien Åh, ska du till Spanien?! Japp, drar på lördag och är borta i 12 dar... Vad roligt!! Jag har läst spanska i ett år nu, i sexan Men hur blir det med mugglis!?? Kul! Du får ge mig en snabbkurs via ugglepost Ja, det är det som är problemet hehe, ja Men det kommer säkert gå bra 18 jul, 2012 19:20 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen