@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
onlyoliviaa
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av onlyoliviaa: Meh, jag hade också en rosa. SOM GICK SÖNDER! Skrivet av Solkatten: Tamagotchi! Haha, vilka har haft sådana? xD Jag har haft typ två stycken. Jag hade en fin rosa men den gick sönder Det är något lurt med dem rosa! HMH
18 jul, 2012 16:20 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Solkatten: jag hade aldrig en egen men jag snodde min kompis hela tiden ^^ så bad as är jag Tamagotchi! Haha, vilka har haft sådana? xD Jag har haft typ två stycken. ![]()
18 jul, 2012 16:20 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av onlyoliviaa: Japp Skrivet av LolFeelings: Skrivet av onlyoliviaa: Meh, jag hade också en rosa. SOM GICK SÖNDER! Skrivet av Solkatten: Tamagotchi! Haha, vilka har haft sådana? xD Jag har haft typ två stycken. Jag hade en fin rosa men den gick sönder Det är något lurt med dem rosa! HMH
18 jul, 2012 16:20 |
|
Celebikai
Elev |
Ska ut snart, har sagt det till mig själv i en timme nu ._.
MEN NU SKA JAG UT ska bara kissa först. Och kanske kolla twitter en sista gång. ![]()
18 jul, 2012 16:21 |
|
scarhead
Lärare |
18 jul, 2012 16:22 |
|
Borttagen
|
Min nya mobil har kommit!
18 jul, 2012 16:29 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Solkatten: Tamagotchi! Haha, vilka har haft sådana? xD Jag har haft typ två stycken. Ååh, jag var så avundsjuk på alla andra som hade en när jag var lite för jag ville så himla himla himla gärna ha en! Men jag fick aldrig en ![]()
18 jul, 2012 16:31 |
|
smartbabe
Elev |
18 jul, 2012 16:32 |
|
harrypotter87
Elev |
18 jul, 2012 16:34 |
|
LolFeelings
Elev |
18 jul, 2012 16:35 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen