@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
DUELLERA NÅN?
18 jul, 2012 12:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: DUELLERA NÅN? Utmaning skickad. 18 jul, 2012 12:44 |
|
Borttagen
|
Jag har tråkigt, så kan någon skicak en uggla?
Duellerar gör jag bara med Ravenclaware och Slytherinare. 18 jul, 2012 12:44 |
|
LunaLovegood1
Elev |
18 jul, 2012 12:47 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har tråkigt, så kan någon skicak en uggla? Duellerar gör jag bara med Ravenclaware och Slytherinare. haha, varför har du sånna regler ang dueller? 18 jul, 2012 12:51 |
|
smartbabe
Elev |
18 jul, 2012 12:54 |
|
Borttagen
|
Jag har inte fått några sms :O 18 jul, 2012 13:01 |
|
Obliviate_
Elev |
vart hittade du det ? ^^ 18 jul, 2012 13:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Hehe.... Jag vet inte riktigt längre. Skrivet av Borttagen: Jag har tråkigt, så kan någon skicak en uggla? Duellerar gör jag bara med Ravenclaware och Slytherinare. haha, varför har du sånna regler ang dueller? Det blev bara så och nu är det en vana. 18 jul, 2012 13:06 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Hehe.... Jag vet inte riktigt längre. Skrivet av Borttagen: Jag har tråkigt, så kan någon skicak en uggla? Duellerar gör jag bara med Ravenclaware och Slytherinare. haha, varför har du sånna regler ang dueller? Det blev bara så och nu är det en vana. Jag är en Slytherinare egentligen "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 jul, 2012 13:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen