@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
På söndag KOMMER JAG FÅ DUBBELT SÅ VARMT (40+) FÖR DÅ SKA JAG TILL TURKIET!!!!!!!!
18 jul, 2012 10:51 |
|
linnvendela
Elev |
^
FUUUUUUSK D: Jaha. 18 jul, 2012 10:52 |
|
Borttagen
|
Nä.
Jag kmr svettas ihjäl Dx 18 jul, 2012 10:55 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nä. Jag kmr svettas ihjäl Dx Hihihi >:3 Jaha. 18 jul, 2012 10:56 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Jag ska snart på begravning...
18 jul, 2012 11:02 |
|
linnvendela
Elev |
18 jul, 2012 11:04 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Jaa! Skrivet av Borttagen: Jag kan gratta dig med ett nytt TCOLkapitel om du vill! Godmorgon. Fyyy för förkylning. Jag ska till Turkiet om tre dagar. Och jag ska fylla 10 där. Jag fyller den 25 juli Hoppas bara att jag kan låna dator då Jag kan grattadig i förväg imorgon typ 18 jul, 2012 11:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Vem är det som har dött...?Jag ska snart på begravning... Sorgligt Ginny00: Gör så 18 jul, 2012 11:04 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
linnvendela och sanna1324567: Det är en liten björktrast som hete Uno.
Han var i vår trädgård när vi kom till stugan och igår var det några skator som gav sig på honom och hakade ut hans ena öga och hakade på hans huvud. Vi försökte rädda honom men han dog igår kväll. 18 jul, 2012 11:16 |
|
Borttagen
|
18 jul, 2012 11:18 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen