Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6050 6051 6052 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


På söndag KOMMER JAG FÅ DUBBELT SÅ VARMT (40+) FÖR DÅ SKA JAG TILL TURKIET!!!!!!!!

18 jul, 2012 10:51

linnvendela
Elev

Avatar


^
FUUUUUUSK D:

Jaha.

18 jul, 2012 10:52

Borttagen

Avatar


Nä.
Jag kmr svettas ihjäl Dx

18 jul, 2012 10:55

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Nä.
Jag kmr svettas ihjäl Dx

Hihihi >:3

Jaha.

18 jul, 2012 10:56

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Jag ska snart på begravning...

18 jul, 2012 11:02

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Jag ska snart på begravning...

Vems?

Jaha.

18 jul, 2012 11:04

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Godmorgon
Jag är förkyld. Fyy.
Godmorgon.
Fyyy för förkylning.

Jag ska till Turkiet om tre dagar.
Och jag ska fylla 10 där. Jag fyller den 25 juli DDD
Jag kan gratta dig med ett nytt TCOLkapitel om du vill!
Jaa!
Hoppas bara att jag kan låna dator då

Jag kan grattadig i förväg imorgon typ

18 jul, 2012 11:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Jag ska snart på begravning...
Vem är det som har dött...?

Sorgligt

Ginny00: Gör så

18 jul, 2012 11:04

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


linnvendela och sanna1324567: Det är en liten björktrast som hete Uno.
Han var i vår trädgård när vi kom till stugan och igår var det några skator som gav sig på honom och hakade ut hans ena öga och hakade på hans huvud.
Vi försökte rädda honom men han dog igår kväll.

18 jul, 2012 11:16

Borttagen

Avatar


Usch

18 jul, 2012 11:18

1 2 3 ... 6050 6051 6052 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.