@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Haha jag får i alla fall betalt för att tömma xDSkrivet av Cara Riddle: Haha ja visst är det Haha bara gör det xD Men jag orkar inte, jag sitter ju så bra här och softar och nördar Summer paradise med Simple Plan ![]()
18 jul, 2012 10:20 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: Haha jag får i alla fall betalt för att tömma xD Skrivet av Cara Riddle: Haha ja visst är det Haha bara gör det xD Men jag orkar inte, jag sitter ju så bra här och softar och nördar Summer paradise med Simple Plan Ja det är ju en bonus 18 jul, 2012 10:24 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Haha ja helt klart Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nymfadora Tonks: Haha jag får i alla fall betalt för att tömma xD Skrivet av Cara Riddle: Haha ja visst är det Haha bara gör det xD Men jag orkar inte, jag sitter ju så bra här och softar och nördar Summer paradise med Simple Plan Ja det är ju en bonus ![]()
18 jul, 2012 10:25 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Idag kommer Julia! ♥
18 jul, 2012 10:29 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Jag sitter och läser. Och lyssnar på när John gör massa saker.
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 18 jul, 2012 10:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Jaa! Skrivet av Borttagen: Jag kan gratta dig med ett nytt TCOLkapitel om du vill! Godmorgon. Fyyy för förkylning. Jag ska till Turkiet om tre dagar. Och jag ska fylla 10 där. Jag fyller den 25 juli Hoppas bara att jag kan låna dator då 18 jul, 2012 10:45 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är vaaaaaaaaaaaaarmt. Och fönstret är redan öppet. Så Avada Kedavra på värmen Dx Ska vi byta? här är det svinkallt D: Jaha. 18 jul, 2012 10:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Nä.Skrivet av Borttagen: Det är vaaaaaaaaaaaaarmt. Och fönstret är redan öppet. Så Avada Kedavra på värmen Dx Ska vi byta? här är det svinkallt D: Det är svalt nu. 18 jul, 2012 10:47 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Det är vaaaaaaaaaaaaarmt. Och fönstret är redan öppet. Så Avada Kedavra på värmen Dx Ska vi byta? här är det svinkallt D: Jag fryser med, men jag orkar inte gå ut och ta ut myggnätet för att sedan gå in och stänga fönstret. 18 jul, 2012 10:47 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Nä.Skrivet av Borttagen: Det är vaaaaaaaaaaaaarmt. Och fönstret är redan öppet. Så Avada Kedavra på värmen Dx Ska vi byta? här är det svinkallt D: Det är svalt nu. Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Det är vaaaaaaaaaaaaarmt. Och fönstret är redan öppet. Så Avada Kedavra på värmen Dx Ska vi byta? här är det svinkallt D: Jag fryser med, men jag orkar inte gå ut och ta ut myggnätet för att sedan gå in och stänga fönstret. Här har det varit runt 15 grader hela sommarlovet OCH TYP INGEN SOL ALLS D: Jaha. 18 jul, 2012 10:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen