Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LIA15
Elev |
När man tillbringar sin lediga tid med att göra chokladgrodekort.
24 feb, 2014 19:02 |
|
Frivolt
Elev |
Du tänkt skriva om IRL-Quidditch i sin C-uppsats ^_^
25 feb, 2014 12:48 |
|
Luna Chang
Elev |
När man sitter och läser och kommer över ordet människosmugglare och läser människo-mugglare.
Jag var tvungen att läsa om meningen flera gånger innan jag fattade något x) Hej 25 feb, 2014 17:17 |
|
Bullen1
Elev |
Skrivet av Luna Chang: När man sitter och läser och kommer över ordet människosmugglare och läser människo-mugglare. Jag var tvungen att läsa om meningen flera gånger innan jag fattade något x) När man måste läsa igenom din text flera gånger för att man inte ska läsa människomugglare. 25 feb, 2014 17:25 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Bullen1: Skrivet av Luna Chang: När man sitter och läser och kommer över ordet människosmugglare och läser människo-mugglare. Jag var tvungen att läsa om meningen flera gånger innan jag fattade något x) När man måste läsa igenom din text flera gånger för att man inte ska läsa människomugglare. Min kompis gjorede likadant då jag visade henne stället i boken xD Hej 25 feb, 2014 17:55 |
|
Evreka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Känslan när man blir överlycklig då vi ska köpa en kopiator/skrivare/något sådant från märket HP ...och känslan när man inser att det inte har något alls med Harry Potter att göra... Lite lika är de väl ändå? Oh ja! Min hp-dator fungerar rent magiskt bra! Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 25 feb, 2014 22:06 |
|
Fairy Tale
Elev |
När jag läser typ allt fel..
Jag har gått i typ ett halvår och trott att SingWithIce har hetat Singwitch hehe
25 feb, 2014 22:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fairy Tale: När jag läser typ allt fel.. Jag har gått i typ ett halvår och trott att SingWithIce har hetat Singwitch hehe Har du??? 25 feb, 2014 22:50 |
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fairy Tale: När jag läser typ allt fel.. Jag har gått i typ ett halvår och trott att SingWithIce har hetat Singwitch hehe Har du??? Jo det har jag faktiskt, det var inte föräns nu jag kom på det faktiskt..Typ ett halvår, vänta ska räkna på fingrarna.. Tre månader, så jao, ungefär (not) ett halvår
25 feb, 2014 22:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fairy Tale: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fairy Tale: När jag läser typ allt fel.. Jag har gått i typ ett halvår och trott att SingWithIce har hetat Singwitch hehe Har du??? Jo det har jag faktiskt, det var inte föräns nu jag kom på det faktiskt..Typ ett halvår, vänta ska räkna på fingrarna.. Tre månader, så jao, ungefär (not) ett halvår Haha, okej. Jag tycker det låter lite som ett hot: Sing Witch or die!!! 25 feb, 2014 22:54 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen