Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad lyssnar du på just nu?

Forum > Off Topic > Vad lyssnar du på just nu?

1 2 3 ... 604 605 606 ... 3298 3299 3300
Användare Inlägg
Ylva
Elev

Avatar


Åh så tråkig jag känner mig, lyssnar på Debussy; page d'album. Håller på o försöker lära mig att spela den på piano.. Försöker

"There is no need to say any more, Miss Granger. Tell me, which of you will be dying this year?" - Professor McGonagall

9 dec, 2011 22:28

childhoodlight
Elev

Avatar


Don't Panic - Coldplay

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

9 dec, 2011 22:28

Borttagen

Avatar


The Runaways - Don't abuse me

9 dec, 2011 23:51

Borttagen

Avatar


Breakeven - The Script ♥

9 dec, 2011 23:51

Borttagen

Avatar


Avenged Sevenfold - Almost Easy

10 dec, 2011 00:14

Kintsugi
Prefekt

Avatar


http://www.youtube.com/watch?v=zAMllDA9glg&feature=related

Here I am ♥

För några år sedan när livet var vridet, värdelöst och EMO^1000 så grät jag till den här låten så sjuuuuuuuukt, jävla mycket. Nu ler jag och känner en enorm styrka! Låten tog sig genom helvetet med mig och nu mår vi bra tillsammans. Typ. :'P ♥

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

10 dec, 2011 00:29

Borttagen

Avatar


What are words - Chris Medina.

10 dec, 2011 15:03

Borttagen

Avatar


Evanescence - The Last Song I'm Wasting on You

10 dec, 2011 16:34

Borttagen

Avatar


Jag lyssnar på Epic Rap Battles of History #3 .. Haha.

10 dec, 2011 17:09

Solkatten
Elev

Avatar


Dynamite - Taio Cruz

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

10 dec, 2011 17:17

1 2 3 ... 604 605 606 ... 3298 3299 3300

Forum > Off Topic > Vad lyssnar du på just nu?

Du får inte svara på den här tråden.