Vad lyssnar du på just nu?
Forum > Off Topic > Vad lyssnar du på just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ylva
Elev |
Åh så tråkig jag känner mig, lyssnar på Debussy; page d'album. Håller på o försöker lära mig att spela den på piano.. Försöker
"There is no need to say any more, Miss Granger. Tell me, which of you will be dying this year?" - Professor McGonagall 9 dec, 2011 22:28 |
|
childhoodlight
Elev |
9 dec, 2011 22:28 |
|
Borttagen
|
The Runaways - Don't abuse me
9 dec, 2011 23:51 |
|
Borttagen
|
Breakeven - The Script ♥
9 dec, 2011 23:51 |
|
Borttagen
|
Avenged Sevenfold - Almost Easy
10 dec, 2011 00:14 |
|
Kintsugi
Prefekt |
http://www.youtube.com/watch?v=zAMllDA9glg&feature=related
Here I am ♥ För några år sedan när livet var vridet, värdelöst och EMO^1000 så grät jag till den här låten så sjuuuuuuuukt, jävla mycket. Nu ler jag och känner en enorm styrka! Låten tog sig genom helvetet med mig och nu mår vi bra tillsammans. Typ. :'P ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 dec, 2011 00:29 |
|
Borttagen
|
What are words - Chris Medina.
10 dec, 2011 15:03 |
|
Borttagen
|
Evanescence - The Last Song I'm Wasting on You
10 dec, 2011 16:34 |
|
Borttagen
|
Jag lyssnar på Epic Rap Battles of History #3 .. Haha.
10 dec, 2011 17:09 |
|
Solkatten
Elev |
Dynamite - Taio Cruz
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 dec, 2011 17:17 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen