@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av onlyoliviaa: Godnatt Olivia Skrivet av Cara Riddle: Nej nu skall Cara sova och drömma söta drömmar om Halt *host* natti, natti mugglis ♥ Godnatt Cara ^^ ![]()
18 jul, 2012 00:02 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 18 jul, 2012 00:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dini99: Skrivet av Borttagen: Wiii♥ (jag tog bort den för jag såg så ful ut :c) Nej, den var fin! :O Ta inte bort den! ♥ (förlåt för mycket sent svar) jag ska byta tillbaka till den snart♥ och tack, disa, du är snäll♥ 18 jul, 2012 00:34 |
|
Borttagen
|
Snabb fråga: Är i ett förhållande, inte säker på om jag verkligen gillar henne. Vad gör jag?
18 jul, 2012 00:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Snabb fråga: Är i ett förhållande, inte säker på om jag verkligen gillar henne. Vad gör jag? Känn efter. På djupet. Ta en stund på dig och tänk. Om inte det funkar så kan du ju (FÖRSÖKA) prata med henne. 18 jul, 2012 00:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Snabb fråga: Är i ett förhållande, inte säker på om jag verkligen gillar henne. Vad gör jag? Känn efter. På djupet. Ta en stund på dig och tänk. Om inte det funkar så kan du ju (FÖRSÖKA) prata med henne. Bara det att hon bor en bra bit bort, så känner inte för att ringa henne och be henne komma hit för att göra henne ledsen...för detta känns inte rätt, får bara ångest när jag tänker på förhållandet. 18 jul, 2012 00:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Snabb fråga: Är i ett förhållande, inte säker på om jag verkligen gillar henne. Vad gör jag? Känn efter. På djupet. Ta en stund på dig och tänk. Om inte det funkar så kan du ju (FÖRSÖKA) prata med henne. Bara det att hon bor en bra bit bort, så känner inte för att ringa henne och be henne komma hit för att göra henne ledsen...för detta känns inte rätt, får bara ångest när jag tänker på förhållandet. Ajdå Asså, min vän tycker att du ska åka till henne och säga att det kommer bli ett "olyckligt" snack. (oseriösa unge) Men, du kan ju först och främst ta reda på vad du verkligen, verkligen känner för henne. 18 jul, 2012 00:47 |
|
Borttagen
|
Yes det ska jag, tack.
18 jul, 2012 00:49 |
|
Borttagen
|
Nu måste jag skriva refrängen på låten.. eh.. vilken ände börjar man i?
18 jul, 2012 00:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Yes det ska jag, tack. Varsågod. 18 jul, 2012 00:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen