Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6047 6048 6049 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Cara Riddle
Elev

Avatar


Skrivet av onlyoliviaa:
Skrivet av Cara Riddle:
Nej nu skall Cara sova och drömma söta drömmar om Halt *host*

natti, natti mugglis ♥


Godnatt Cara ^^
Godnatt Olivia

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

18 jul, 2012 00:02

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Så jag ska nu skriva om Adeles "Someone like you" till en låt som ska liksom skrivas så som om det är Fred som sjunger till George och ja..

Sen kommer låttiteln i stället bli "Some die young and some die old", väldigt komplicerat men ni får se sen när jag är klar.

18 jul, 2012 00:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Dini99:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dini99:
Lizzie Lovegood: Disa gilla den också... ♥

Wiii♥
(jag tog bort den för jag såg så ful ut :c)

Nej, den var fin! :O
Ta inte bort den! ♥

(förlåt för mycket sent svar)
jag ska byta tillbaka till den snart♥
och tack, disa, du är snäll♥

18 jul, 2012 00:34

Borttagen

Avatar


Snabb fråga: Är i ett förhållande, inte säker på om jag verkligen gillar henne. Vad gör jag?

18 jul, 2012 00:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Snabb fråga: Är i ett förhållande, inte säker på om jag verkligen gillar henne. Vad gör jag?

Känn efter. På djupet. Ta en stund på dig och tänk. Om inte det funkar så kan du ju (FÖRSÖKA) prata med henne.

18 jul, 2012 00:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Snabb fråga: Är i ett förhållande, inte säker på om jag verkligen gillar henne. Vad gör jag?

Känn efter. På djupet. Ta en stund på dig och tänk. Om inte det funkar så kan du ju (FÖRSÖKA) prata med henne.

Bara det att hon bor en bra bit bort, så känner inte för att ringa henne och be henne komma hit för att göra henne ledsen...för detta känns inte rätt, får bara ångest när jag tänker på förhållandet.

18 jul, 2012 00:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Snabb fråga: Är i ett förhållande, inte säker på om jag verkligen gillar henne. Vad gör jag?

Känn efter. På djupet. Ta en stund på dig och tänk. Om inte det funkar så kan du ju (FÖRSÖKA) prata med henne.

Bara det att hon bor en bra bit bort, så känner inte för att ringa henne och be henne komma hit för att göra henne ledsen...för detta känns inte rätt, får bara ångest när jag tänker på förhållandet.

Ajdå
Asså, min vän tycker att du ska åka till henne och säga att det kommer bli ett "olyckligt" snack. (oseriösa unge)
Men, du kan ju först och främst ta reda på vad du verkligen, verkligen känner för henne.

18 jul, 2012 00:47

Borttagen

Avatar


Yes det ska jag, tack.

18 jul, 2012 00:49

Borttagen

Avatar


Nu måste jag skriva refrängen på låten.. eh.. vilken ände börjar man i?

18 jul, 2012 00:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Yes det ska jag, tack.

Varsågod.

18 jul, 2012 00:52

1 2 3 ... 6047 6048 6049 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.