@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kinshaw
Elev |
..... I hate you..... fast iofs har jag också choklad i min byrålåda ( ![]()
17 jul, 2012 14:18 |
|
Borttagen
|
Åh Habbo ♥
17 jul, 2012 14:18 |
|
kinshaw
Elev |
17 jul, 2012 14:18 |
|
Mintpastill
Elev |
Åt en vaniljglasspinne nyss i solen, tihi.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 17 jul, 2012 14:19 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av kinshaw: ..... I hate you..... fast iofs har jag också choklad i min byrålåda ( Haha, dåså? Ät din egen choklad, så äter jag min! ![]() ![]()
17 jul, 2012 14:20 |
|
Celebikai
Elev |
glassen jag äter heter starry night (det är stjärnor av choklad i den) så jag tänker alltid på låten "starry eyed" när jag äter den c:
![]()
17 jul, 2012 14:26 |
|
Borttagen
|
17 jul, 2012 14:28 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh Habbo ♥ Det var några år sedan jag var inne där, haha xD Kommer ihåg att jag och min bror hade varsin gubbe. Nostalgi. ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jul, 2012 14:42 |
|
LolFeelings
Elev |
17 jul, 2012 14:43 |
|
Solkatten
Elev |
Jag kollade runt lite på internet om vilka som skulle tänkas kunna bli programledare i Eurovision 2013 och då var det någon som hade sagt "– Jessica Almenäs är fantastisk. Även Jenny Strömstedt och Carina Berg är professionella." HAHAHAHAHAH. Jag kommer seriöst dö av skam och Carina Berg blir det. Herre gud!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jul, 2012 14:48 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen