Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bullen1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bullen1: Skrivet av Borttagen: När jag ska ge mig fan på att se alla Harry Potter-filmerna idag.. Det blir väldigt kul och stackars min syrra som för vara ensam när jag ligger i mitt rum hela dagen Vill bara säga att det tar sammanlagt 19 timmar... Inte för mig.. Vad menar du? Det står om man vill köpa alla filmerna så blir det sammanlagt ca 19 timmar. Jag har räknat ihop alla filmer och det blev ca 11,5 timmar Jag tror det blir 19 med extrameterialet^^ Hej 20 feb, 2014 17:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bullen1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bullen1: Skrivet av Borttagen: När jag ska ge mig fan på att se alla Harry Potter-filmerna idag.. Det blir väldigt kul och stackars min syrra som för vara ensam när jag ligger i mitt rum hela dagen Vill bara säga att det tar sammanlagt 19 timmar... Inte för mig.. Vad menar du? Det står om man vill köpa alla filmerna så blir det sammanlagt ca 19 timmar. Jag har räknat ihop alla filmer och det blev ca 11,5 timmar Jag tror det blir 19 med extrameterialet^^ Ja, det kan stämma 20 feb, 2014 17:47 |
|
Qlql
Elev |
Jobbar på spårvagnslinje 7 i Stockholm.
Man är HP-skadad om man börjat kalla ändhållplatserna Sergels Torg och Waldemarsudde för Sirius Torg och Voldemortsudde 21 feb, 2014 01:52 |
|
Rowena
Elev |
JAG SÅG EN FÅGEL IDAG JAG SVÄR PÅ ATT DET VAR EN UGGLA.
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 21 feb, 2014 13:56 |
|
Matilda weasley
Elev |
Idag retade några killar i klassen mig (på skoj) och sa Hårig Påter och man kastar en annan bok på dem (missade
Jag är jag, det är inte du :P
21 feb, 2014 21:11 |
|
Borttagen
|
När du har seriösa diskussioner med din kompis om att ugglorna med era Hogwartsbrev bara inte har kommit fram än, ugglorna flög fel och glömde bort er, men snart kommer de ^-^
21 feb, 2014 21:55 |
|
emma02
Elev |
När jag skar upp grönsaker igår (gul paprika,tomat, röd paprika och gurka) så tänkte jag att några Slytherin elever (gurkor) var inne i Gryffindors sällskapsrum eftersom att allt annat i skålen var gult och rött.
JUST BECAUSE YOU HAVE THE EMOTIONAL RANGE OF A TEASPOON DOESN`T MEAN WE ALL HAVE -HERMIONE GRANGER 22 feb, 2014 16:31 |
|
Borttagen
|
När man står med sin syrra på perrongen och håller i en HP-bok och säger högt med en tillgjord röst: "Harry Potter, the boy ho live, come to die" och en gammal dam gav mig en konstig blick.
23 feb, 2014 16:50 |
|
Borttagen
|
24 feb, 2014 11:26 |
|
Fairy Tale
Elev |
Jag är hpskadad på så många olika sätt..
1. Jag åker till Norge, och på flygplatsen möter jag några Norskor med en hpkortlek. Jag sitter och stirrar på dem så länge tills de frågar om jag vill vara med.. 2. Jag är så jävla hpskadad att jag döper min lillebror (jag fick välja ett mellannamn) till Harry. Mamma hade redan valt James så jag tyckte att det passade om han hetter Zeb ( hans förnamn) Harry James... 3. Nu kommer detta momet då jag ångrar att jag inte döpte honom till Neville istället.. 4. Jag har redan planerat vad mina barn ska heta.. Neville och Luna ftw ♥ sen ska Luna heta Lily i mellannamn och allting ska vara så himla perfekt ♥.. 5. Jag försökte läsa. Harry Potter för min lillebror som är 9 månader men han ville bara suga på boken.. Det kan jag faktiskt förstå, den är såå bra att man vill äta upp den.. Ja, jag är hp-galen
24 feb, 2014 11:55 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen