@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Stephanie Meyer skrev Twilight-boken på 3 månader. Inte undra på att den är så ogenomtänkt? Hur länge skrev Rowling på sin? Typ ett år eller? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jul, 2012 12:20 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag har ingen aning...Skrivet av LolFeelings: Stephanie Meyer skrev Twilight-boken på 3 månader. Inte undra på att den är så ogenomtänkt? Hur länge skrev Rowling på sin? Typ ett år eller?
17 jul, 2012 12:21 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Afturelding: Jag vill sy. Men vi har inget tyg. Tror att jag ska tvinga sambon köpa tyg åt mig... do it! du är grym på att sy btw ![]()
17 jul, 2012 12:23 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av kinshaw: Skrivet av Afturelding: Jag vill sy. Men vi har inget tyg. Tror att jag ska tvinga sambon köpa tyg åt mig... do it! du är grym på att sy btw Tack Och kanske en klänning ![]() ![]()
17 jul, 2012 12:26 |
|
Obliviate_
Elev |
Säger godmorgon. Eller ja. Jag har varit vaken i tre timmar men först nu jag loggar in så.. Gomorron!
17 jul, 2012 12:29 |
|
Solkatten
Elev |
Varför ligger Stockholm så långt bort? :'(
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jul, 2012 12:31 |
|
kinshaw
Elev |
Solkatten
håller med! Skrivet av Afturelding: Skrivet av kinshaw: Skrivet av Afturelding: Jag vill sy. Men vi har inget tyg. Tror att jag ska tvinga sambon köpa tyg åt mig... do it! du är grym på att sy btw Tack Och kanske en klänning Låter awesome, det tycker jag du ska göra! ![]()
17 jul, 2012 12:49 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Afturelding: Låter awesome, det tycker jag du ska göra! Givetvis, jag tar alla chanser jag får att visa upp vad jag gör ![]() ![]()
17 jul, 2012 12:50 |
|
Solkatten
Elev |
Hade varit otroligt häftigt om man åkte till The Wizarding World of Harry Potter på sin språkresa! D:
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jul, 2012 12:51 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Solkatten: Hade varit otroligt häftigt om man åkte till The Wizarding World of Harry Potter på sin språkresa! D: Eller bröllopsresa! Det ska vi göra ![]() ![]()
17 jul, 2012 12:53 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen