@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Snablars i brödrosten vad snabbt interwebset är när brodern inte är hemma. 8D
17 jul, 2012 00:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: dill99 Awh :c Jag får... för att jag vill ^^ egentligen borde man nog inte äta mitt i natten, men vad gör man när man är hungrig, haha. Åå fusk!! Jag vill oxå!!! Men hittar du pdå något att äta då? 17 jul, 2012 00:53 |
|
kinshaw
Elev |
17 jul, 2012 00:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: dill99 Awh :c Jag får... för att jag vill ^^ egentligen borde man nog inte äta mitt i natten, men vad gör man när man är hungrig, haha. Åå fusk!! Jag vill oxå!!! Men hittar du pdå något att äta då? Nope måste tänka en stund till, haha xD kinshaw Inte roligt med ont i ryggen Och vad alla verkar hungriga så här mitt i natten typ xD 17 jul, 2012 00:58
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-17 kl. 00:59
|
|
Borttagen
|
Jag kan ta lite av ryggsmärtan om du vill. c: Är ändå fullproppad med ipren redan pågrund av smärta, lite till kan inte skada. xP ... Och förrästen när vi ändå är i farten. KINSHAW, KINSHAW aaaa? (<- Du säger det där nu okey) SKARU HA EN MACKA?! (pippi-citat ftw) 17 jul, 2012 00:58 |
|
kinshaw
Elev |
InspiredPsycho
jag får skylla mig själv som suttit som en banan i 1 ½ timme xD men tack! Jag är typ ensam bland mina vänner som blir hungrig på kvällen/natten, alla tycker jag är konstig KossanBerta Hahah vad söt du är! Men jag tror det försvinner så snart jag ställer mig upp eller sätter mig på något annat sätt PIPPI♥ jag borde seriöst gå och göra mig en macka :o ![]()
17 jul, 2012 01:03 |
|
Borttagen
|
kinshaw
Ah. Men det är ju fortfarande inget roligt, så att xD det går nog över snart iaf ^^ Det kändes så för mig också, alla var alltid så där noga med att äta under dagen osv, och så sitter jag här och blir hungrig mitt i natten. Tydligen är jag inte ensam om det ♥ 17 jul, 2012 01:04 |
|
Borttagen
|
kinshaw
Det borde du. *doppar en bit bröd i thé och tuggar långsamt* 17 jul, 2012 01:07 |
|
kinshaw
Elev |
InspiredPsycho
Samma häääär! Blir alltid hungrig på natten, alltid. Kan inte sova utan att ha ätit något heller xD jag tycker helt klart att det är godast att äta på natten :' ![]()
17 jul, 2012 01:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kinshaw: InspiredPsycho Samma häääär! Blir alltid hungrig på natten, alltid. Kan inte sova utan att ha ätit något heller xD jag tycker helt klart att det är godast att äta på natten :' Jag håller mig! Det är godast att äta på natten. Det känns som att man... hmm, uppskattar maten mer, eller något XD 17 jul, 2012 01:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen