@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av EmahS: Skrivet av Obliviate_: Är det nån som vet vart man kan hitta ägg på hunger games adventure på facebook?? Ägg? Vilket kapitel är du på? Tror aldrig jag har hittat ägg! jag håller på att göra en efterätt (äppelpaj) till "festnmåltiden" jag gjort till distrikt elva. Man måste göra en deg och för att göra en deg måste man ha fyra ägg :< Jaha. Det finns en höna i "The Seam" Ahh, ja. Jag gav hönan lite frön och då blev den glader och la ägg Tack för hjälpen 16 jul, 2012 21:55 |
|
linnvendela
Elev |
16 jul, 2012 21:57 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Ahh, ja. Jag gav hönan lite frön och då blev den glader och la ägg Tack för hjälpen Så lite så! Jag jagar mina vänner efter "Capitol Seal" nu. Drygt att man måste få den av vänner. och inte kan skaffa den själv.
16 jul, 2012 21:59 |
|
mine
Elev |
16 jul, 2012 22:01 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Obliviate_: Ahh, ja. Jag gav hönan lite frön och då blev den glader och la ägg Tack för hjälpen Så lite så! Jag jagar mina vänner efter "Capitol Seal" nu. Drygt att man måste få den av vänner. och inte kan skaffa den själv. Har inga facebookvänner alls som spelar det spelet jag så jag har typ gett upp på dom där seal;en. Kör vanliga "äventyren" istället D: 16 jul, 2012 22:06 |
|
Ginnyy
Elev |
JAG HAR GLÖMT HUR MAN TAR BORT CAPS LOCK.
JAG SKAKAR. OCH JAG GRÅTER. JAG ÄR SÅ LYCKLIG ÖVER ATT JAG LEVER. TACK VARE A VERY POTTER SENIOR YEAR
16 jul, 2012 22:09 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av EmahS: Skrivet av Obliviate_: Ahh, ja. Jag gav hönan lite frön och då blev den glader och la ägg Tack för hjälpen Så lite så! Jag jagar mina vänner efter "Capitol Seal" nu. Drygt att man måste få den av vänner. och inte kan skaffa den själv. Har inga facebookvänner alls som spelar det spelet jag så jag har typ gett upp på dom där seal;en. Kör vanliga "äventyren" istället D: Jag har 2 st heh. hyperion och Cyachi. Men det är bara Capitol Seal som kräver att man har en vän som spelar. Alla de andra hittar man själv. OCH. Det finns en Hunger Games Adventures-tråd, som jag tycker borde tas upp igen. (jag kan inte skriva eftersom jag skrev senaste inlägget) http://www.mugglarportalen.se/user.php?id=8834#forum.php?topic=16629&page=1
16 jul, 2012 22:11 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Borttagen: MÄNNISKA, VI HAR VARIT I SAMMA FRIKKIN STAD OCH JAG TROR VI VAR VID BIG BEN SAMTIDIGT MEN JAG SÅG DITT SMS FÖR SENT :< DET ÄR ALLDELES FÖR DÅLIGT. VARFÖR ÅKTE DU HEM ;____; ♥
Tumblr.
16 jul, 2012 22:13 |
|
leumas vän
Elev |
16 jul, 2012 22:16 |
|
GinnyOlivia
Elev |
16 jul, 2012 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen