Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av PPP: Skrivet av Lele: Jag har länge trot att jag kommer att få ett brev från Hogwarts när jag fyller elva år. Ja, tyvärr är mitt försenat… Man får vänta ett tag till helt enkelt!! Ja, man kan inte lita på posten nu för tiden! Men förr eller senare kommer det säkert! Hoppas jag... ![]()
19 feb, 2014 17:01 |
|
PPP
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av PPP: Skrivet av Lele: Jag har länge trot att jag kommer att få ett brev från Hogwarts när jag fyller elva år. Ja, tyvärr är mitt försenat… Man får vänta ett tag till helt enkelt!! Ja, man kan inte lita på posten nu för tiden! Men förr eller senare kommer det säkert! Hoppas jag... Ja, de får ju inte ha glömt oss!
19 feb, 2014 17:04 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av PPP: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av PPP: Skrivet av Lele: Jag har länge trot att jag kommer att få ett brev från Hogwarts när jag fyller elva år. Ja, tyvärr är mitt försenat… Man får vänta ett tag till helt enkelt!! Ja, man kan inte lita på posten nu för tiden! Men förr eller senare kommer det säkert! Hoppas jag... Ja, de får ju inte ha glömt oss! jag väntade oxå på mitt brev. Först trodde jag att ugglan hade blivit fast av någon, men nu har jag insett att jag är en magisk mugglare 19 feb, 2014 20:38 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av PPP: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av PPP: Skrivet av Lele: Jag har länge trot att jag kommer att få ett brev från Hogwarts när jag fyller elva år. Ja, tyvärr är mitt försenat… Man får vänta ett tag till helt enkelt!! Ja, man kan inte lita på posten nu för tiden! Men förr eller senare kommer det säkert! Hoppas jag... Ja, de får ju inte ha glömt oss! jag väntade oxå på mitt brev. Först trodde jag att ugglan hade blivit fast av någon, men nu har jag insett att jag är en magisk mugglare Man kan starta en klubb som heter Magical Muggles, det låter nästan som ett band eller nåt ![]()
19 feb, 2014 23:02 |
|
LynnTonks
Elev |
Jag blev as rädd igår för det var så himla mycket dimma och kallt så jag omg dementorerna kommer!
"We've all got both light and
dark inside us. What matters is the part we choose to
act on. That's who we really are." - Sirius Black
20 feb, 2014 07:18 |
|
Borttagen
|
När jag ska ge mig fan på att se alla Harry Potter-filmerna idag.. Det blir väldigt kul och stackars min syrra som för vara ensam när jag ligger i mitt rum hela dagen
20 feb, 2014 07:44 |
|
Bullen1
Elev |
Skrivet av Borttagen: När jag ska ge mig fan på att se alla Harry Potter-filmerna idag.. Det blir väldigt kul och stackars min syrra som för vara ensam när jag ligger i mitt rum hela dagen Vill bara säga att det tar sammanlagt 19 timmar... 20 feb, 2014 16:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Bullen1: Skrivet av Borttagen: När jag ska ge mig fan på att se alla Harry Potter-filmerna idag.. Det blir väldigt kul och stackars min syrra som för vara ensam när jag ligger i mitt rum hela dagen Vill bara säga att det tar sammanlagt 19 timmar... Inte för mig.. 20 feb, 2014 16:26 |
|
Bullen1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bullen1: Skrivet av Borttagen: När jag ska ge mig fan på att se alla Harry Potter-filmerna idag.. Det blir väldigt kul och stackars min syrra som för vara ensam när jag ligger i mitt rum hela dagen Vill bara säga att det tar sammanlagt 19 timmar... Inte för mig.. Vad menar du? Det står om man vill köpa alla filmerna så blir det sammanlagt ca 19 timmar. 20 feb, 2014 16:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Bullen1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bullen1: Skrivet av Borttagen: När jag ska ge mig fan på att se alla Harry Potter-filmerna idag.. Det blir väldigt kul och stackars min syrra som för vara ensam när jag ligger i mitt rum hela dagen Vill bara säga att det tar sammanlagt 19 timmar... Inte för mig.. Vad menar du? Det står om man vill köpa alla filmerna så blir det sammanlagt ca 19 timmar. Jag har räknat ihop alla filmer och det blev ca 11,5 timmar 20 feb, 2014 16:36 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen