Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] One Direction

Forum > Off Topic > One Direction

1 2 3 ... 602 603 604 ... 1330 1331 1332
Användare Inlägg
M4L13
Elev

Avatar


"You promised you'd never leave me..."
SKINNY LOVE IS BEST FANFIC EVAH ♥
MY EMOTIONS IS FULL OF TEARS
</3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

1 aug, 2012 04:52

MonsterCookie
Elev

Avatar


5/1000... 0000000000000 edits of niam that makes me want to hide in a corner and sob until I die:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m829o3EIII1qgzhm0.gif

wolfstar deserved better.

1 aug, 2012 12:36

M4L13
Elev

Avatar

+3


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-ash4%2F431979_352006684876201_1927755625_n.jpg
AHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

1 aug, 2012 14:01

Ronald Weasley
Elev

Avatar

+2


Jag är faktiskt stolt att säga att jag är en Boy Directioner :$ Jag har varit det ett tag, fast jag har inte skrivit här.. x)

Men för mig innebär det inte att typ fangirla över deras utseende.. För mig är det att digga deras musik och... Ja, göra allt annat en Directioner gör i stort sett xD

1 aug, 2012 22:48

Bombarda
Elev

Avatar


Skrivet av Ronald Weasley:
Jag är faktiskt stolt att säga att jag är en Boy Directioner :$ Jag har varit det ett tag, fast jag har inte skrivit här.. x)

Men för mig innebär det inte att typ fangirla över deras utseende.. För mig är det att digga deras musik och... Ja, göra allt annat en Directioner gör i stort sett xD



åzum bro! Välkommen i gänget

Kärlek till alla!

1 aug, 2012 22:52

Solkatten
Elev

Avatar


Åh, jag älskar Umbrella Boy fan ficen Den är bäst. Är på kapitel tolv nu ^^ As bra verkligen. Den bästa jag har läst.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 aug, 2012 22:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ronald Weasley:
Jag är faktiskt stolt att säga att jag är en Boy Directioner :$ Jag har varit det ett tag, fast jag har inte skrivit här.. x)

Men för mig innebär det inte att typ fangirla över deras utseende.. För mig är det att digga deras musik och... Ja, göra allt annat en Directioner gör i stort sett xD

you just became 20% cooler

1 aug, 2012 23:09

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Haha, thanks xD

1 aug, 2012 23:17

Solkatten
Elev

Avatar


Någon som vill hjälpa mig med att komma på idéer till en fan fiction?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 aug, 2012 23:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Någon som vill hjälpa mig med att komma på idéer till en fan fiction?

I VOLUNTEER AS TRIBUTE

1 aug, 2012 23:40

1 2 3 ... 602 603 604 ... 1330 1331 1332

Forum > Off Topic > One Direction

Du får inte svara på den här tråden.