@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
yay jag gillar ordet yay
16 jul, 2012 16:27 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Celebikai: jedward ska kanske ha en twitcam snart omg omg (ping Solkatten) http://twitcam.livestream.com/b0mg0 Min bror kommer döda mig om jag ser på den. TITTA PÅ DEN han pratade om hagrid Om man kollar på en video tar det mycket av vårt internet och sedan har vi gratis när allt är slut men då går det mycket segt. What should I do?! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jul, 2012 16:27 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Celebikai: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Celebikai: jedward ska kanske ha en twitcam snart omg omg (ping Solkatten) http://twitcam.livestream.com/b0mg0 Min bror kommer döda mig om jag ser på den. TITTA PÅ DEN han pratade om hagrid Om man kollar på en video tar det mycket av vårt internet och sedan har vi gratis när allt är slut men då går det mycket segt. What should I do?! omg :O ![]()
16 jul, 2012 16:28 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Celebikai: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Celebikai: jedward ska kanske ha en twitcam snart omg omg (ping Solkatten) http://twitcam.livestream.com/b0mg0 Min bror kommer döda mig om jag ser på den. TITTA PÅ DEN han pratade om hagrid Om man kollar på en video tar det mycket av vårt internet och sedan har vi gratis när allt är slut men då går det mycket segt. What should I do?! omg :O Och jag har inte fritt internet på min mobil heller där jag kan surfa gratis vart jag än är i Sverige. ahofwifuhfeiad "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jul, 2012 16:28 |
|
Borttagen
|
FUCKING INTERNET ALLTSÅ. I NEED TUMBLR. I NEED CLASSIC FANDOM. I NEED ERROLIVIA AND BABYXBOGIE.
this ain't cool, ya'll. 16 jul, 2012 16:30 |
|
Solkatten
Elev |
Fan, fan, fan.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jul, 2012 16:31 |
|
Irah
Elev |
16 jul, 2012 16:34 |
|
Solkatten
Elev |
Celebikai Vad pratar dem om?! Vart är dem någonstans?! Tell me everything.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jul, 2012 16:36 |
|
scarhead
Lärare |
16 jul, 2012 16:36 |
|
Solkatten
Elev |
Ni måste berätta!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jul, 2012 16:37 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen