Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
Detta har varit en bra muggliskväll, för jag har äntligen fått diskutera och argumentera om allt möjligt! - Feminism/genus, Twilight/Meyer, självskadebeteende osv...
20 nov, 2011 20:37 |
|
Borttagen
|
Någon som vill mugglisposta?
20 nov, 2011 20:37 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Skrivet av kinshaw: MayoGryffindor SMART. xD okej gör så IT'S JUST TO WRITEEEEEEE ♥ Alltså är det någon som vet vad låten i Special K-reklamen heter ? Typ någon fling-reklam, den går på MTV "She's buying the stairway to heaven" 20 nov, 2011 20:46 |
|
ginny_ginny
Elev |
20 nov, 2011 21:01 |
|
Sovsvampen
Elev |
20 nov, 2011 21:03 |
|
leumas vän
Elev |
Men matte som är så intressant. 20 nov, 2011 21:06 |
|
si_tonks
Elev |
Jag har gjort en ny playlist på spotify som jag lyssnar på just nu ♥♥ FÖR ATT MINA 72 MINUTER ÄR SLUT! D:
Haha, det gör faktiskt inte så mycket just nu för nu kan jag ju vara på mugglis i en halvtimme! ![]()
20 nov, 2011 21:06
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-20 kl. 21:10
|
|
Borttagen
|
Siri, vad är dina 72 minuter för något?
20 nov, 2011 21:06 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Siri, vad är dina 72 minuter för något? Tittar på Glee på internet och man kan bara titta 72 minuter sen måste man vänta i en halvtimme x) ![]()
20 nov, 2011 21:09 |
|
Borttagen
|
^ Jaha, okej XD
20 nov, 2011 21:10 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen