One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av MonsterCookie: as i thoughtSkrivet av scarhead: Skrivet av MonsterCookie: för det är ett hetero shippingSkrivet av scarhead: Om ni (ok nu ska jag säga i förväg IDA LÄS INTE FÖR DET ÄR HETERO SHIPPING) vill läsa en sådan fanfic, med en tjej som träffar en av killarna i skolan och sedan händer drama osv, läs Umbrella Boy. Första kapitlet. BUT BUT BUT BUT DEN HETER UMBRELLA BOY UMBRELLA BOY!!!!! HOW AM I SUPPOSED TO NOT READ IT?!?!?! du och hetero 1d fanfics går inte ihop FAST DEN ÄR BRA OM DU VILL FÖRSÖKA ... vilken kille är det? :3 edit: ok no sorry can't 31 jul, 2012 16:06 |
|
M4L13
Elev |
läser en larryfanifc på utube och harry va med i en bilolycka AND NOW HE CAN'T FUCKING REMBEMBER LOUIS D':
HWÄÄÄH <//33333 *sob*
31 jul, 2012 16:19 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av M4L13: läser en larryfanifc på utube och harry va med i en bilolycka AND NOW HE CAN'T FUCKING REMBEMBER LOUIS D': HWÄÄÄH <//33333 *sob* Länka, länka, länka! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 jul, 2012 16:48 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av scarhead: Om ni (ok nu ska jag säga i förväg IDA LÄS INTE FÖR DET ÄR HETERO SHIPPING) vill läsa en sådan fanfic, med en tjej som träffar en av killarna i skolan och sedan händer drama osv, läs Umbrella Boy. Första kapitlet. Den ficen var all over min dashboard i vintras ;_; ![]()
31 jul, 2012 16:53 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av M4L13: läser en larryfanifc på utube och harry va med i en bilolycka AND NOW HE CAN'T FUCKING REMBEMBER LOUIS D': HWÄÄÄH <//33333 *sob* aaah u made me cry!! Länka ^^♥ Kärlek till alla! 31 jul, 2012 16:58 |
|
M4L13
Elev |
31 jul, 2012 17:01 |
|
MonsterCookie
Elev |
“You’ve got a fever, bunny.”
BUT BUNNY IS LITERALLY THE. CUTEST. NICKNAME. EVER. AAARGH #WAVEOFEMOTIONS wolfstar deserved better. 31 jul, 2012 17:21 |
|
Solkatten
Elev |
Den bästa jag har sett ♥ Åh, skulle verkligen vilja vara med i en! :'D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 jul, 2012 19:19 |
|
Borttagen
|
Solkatten: Vi i Finland hade en 1D Flash Mob och det var största hittills (i Finland alltså, av alla flash mob's evahh)
Kunde inte vara med för att den var i Helsingfors :C I thought it was nice.. ÅH! Och One Directions officiella twitter-account rebloggade den 31 jul, 2012 19:38 |
|
Maharajah
Elev |
OMG 1D MED I EN FILM!! Inte vilken som helst heller... ;D
31 jul, 2012 23:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen