@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Ginny00: jag menarSkrivet av scarhead: Jag orkar inte här försöker man vara social och frågar folk om man vill vara med dem och så svarar de inte??? know the feeling bro. alla hänger vid facebook och jag är den personen i klassen som totalvägrar facebook och de svarar inte på mess och ÅH orkar inte 16 jul, 2012 14:20 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Ginny00: jag menarSkrivet av scarhead: Jag orkar inte här försöker man vara social och frågar folk om man vill vara med dem och så svarar de inte??? know the feeling bro. alla hänger vid facebook och jag är den personen i klassen som totalvägrar facebook och de svarar inte på mess och ÅH orkar inte Ingen av mina kompisar har facebook och jag har ändå ingen lust att vara med de och jag ska åka till stockholm idag. Heh. 16 jul, 2012 14:21 |
|
scarhead
Lärare |
16 jul, 2012 14:22 |
|
Obliviate_
Elev |
JAG BLEV JUST ERBJUDEN EN LÄGENHET!!
YAY YAY YAY YAY YAY YAY YAY YAY YAY *tar ett djupt andetag* YAY YAY YAY YAY YAY YAY YAY YAY YAY YAY YAY YAY YAY YAY YAY YAY YAY YAY YAY YAY YAY 16 jul, 2012 14:24 |
|
Elley
Elev |
16 jul, 2012 14:26 |
|
Irah
Elev |
16 jul, 2012 14:28 |
|
Borttagen
|
Har gjort en sen anmälan till Högskolan Kristianstad, ville egentligen till Linköping, och blev antagen också, men jag kan helt enkelt inte ta mig upp dit
16 jul, 2012 14:29 |
|
scarhead
Lärare |
JAG GER UPP
finns ingen som svarar ugh kan inte heller ta en random springrunda för jag har inga skor som jag kan springa med</3 16 jul, 2012 15:03 |
|
Elley
Elev |
CAN'T HANDLE THIS
Cockpit verkar så dålig, but who cares what I think?
http://nouw.com/ellenfelixson/
16 jul, 2012 15:12 |
|
scarhead
Lärare |
16 jul, 2012 15:13 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen