@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ikka
Elev |
Popkollo Hultsfred är det bästa som finns i hela världen. Definitivt. Jag har varit hemma sen klockan tolv i natt och saknar ihjäl alla som en galning. Min kamerasladd fungerar inte. Jag saknar ljudet av 30 kidz around me, även när de sjunger One Direction. Jag kommer antagligen inte att träffa människorna förens om jättelång tid, men jag vägrar att vänta ett helt år. Jag MÅSTE till Spanien på höstlovet och träffa Sofia. Verkligen MÅSTE. Åh, jag har alldeles för mycket kärlek i mitt hjärta känner jag. ♥
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
16 jul, 2012 12:33 |
|
Minidjuret
Elev |
Omg, tack alla för alla grattis! 8D
Satt och log fånigt i flera minuter, haha xD 16 jul, 2012 12:33 |
|
Borttagen
|
16 jul, 2012 12:37 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hm då sprutar vi in luft knät för jag tänker se till att bota dig Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Dame it -.- jag får skaffa en stor fläkt! Vänta lite skall jag släpa fram den *drar fram stor fläkt*Skrivet av Cara Riddle: Haha säg till om det funkar ^^ Det gör det tyvärr inte :c Pust men det skall nog funka nu, hoppas jag *sätter på fläkt* Det tror jag inte kommer hjälpa då det är mest... inuti knät, typ Inte ens tigerbalsam hjälper eller smärtstillande </3 ![]()
16 jul, 2012 13:05 |
|
Solkatten
Elev |
Jag avskyr vårt Internet.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jul, 2012 13:10 |
|
Borttagen
|
NY SIGNATUUUUUUUR!
16 jul, 2012 13:10 |
|
elin-15
Elev |
16 jul, 2012 13:12 |
|
Obliviate_
Elev |
16 jul, 2012 13:15 |
|
Dracossister
Elev |
16 jul, 2012 13:18 |
|
Borttagen
|
Jag är vaaaaaaaaarm.
Men jag orkar inte öppna fönstret -.- 16 jul, 2012 13:18 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen