@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
16 jul, 2012 12:01 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Blåser på det så det blir bra *blåser en storm*Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Krånglar det fortfarande? Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Haken med alla bra planer brukar just vara att man måste röra på sig -.- Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det lät som en helt underbar plan Moooornin' :3 Jag måste klä på mig, gå till bibliotket och sen sätta mig och dricka en kopp varm o'boy med jordgubbssmak i lugn och ro. Mondays ♥ Jag vet! Hmm, jo... det är inte det största problemet. Problemet är mitt knä. Det har gjort det i fyra år, så :c Men jag tror jag ska till läkaren igen (och säkert får höra att det inte är något fel på det, igen) :c ![]()
16 jul, 2012 12:02 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle
Haha. Thanks! 16 jul, 2012 12:06 |
|
Cara Riddle
Elev |
16 jul, 2012 12:07 |
|
Borttagen
|
16 jul, 2012 12:14 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Dame it -.- jag får skaffa en stor fläkt! Vänta lite skall jag släpa fram den *drar fram stor fläkt*Skrivet av Cara Riddle: Haha säg till om det funkar ^^ Det gör det tyvärr inte :c Pust men det skall nog funka nu, hoppas jag *sätter på fläkt* ![]()
16 jul, 2012 12:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Dame it -.- jag får skaffa en stor fläkt! Vänta lite skall jag släpa fram den *drar fram stor fläkt*Skrivet av Cara Riddle: Haha säg till om det funkar ^^ Det gör det tyvärr inte :c Pust men det skall nog funka nu, hoppas jag *sätter på fläkt* Det tror jag inte kommer hjälpa då det är mest... inuti knät, typ Inte ens tigerbalsam hjälper eller smärtstillande </3 16 jul, 2012 12:19 |
|
Borttagen
|
jag vill ha majs
16 jul, 2012 12:23 |
|
Borttagen
|
jag är vaarm!!
16 jul, 2012 12:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: dill99 ska sova hos mig idag!! JAAA!!! Det ska bli kuul! Jaaaaaaaaaaa!!!!!!! Och vi har elefantrumpor på oss hahahahahhahahhaha Lol XD 16 jul, 2012 12:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen