@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haken med alla bra planer brukar just vara att man måste röra på sig -.-Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det lät som en helt underbar plan Moooornin' :3 Jag måste klä på mig, gå till bibliotket och sen sätta mig och dricka en kopp varm o'boy med jordgubbssmak i lugn och ro. Mondays ♥ Jag vet! ![]()
16 jul, 2012 11:17 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
16 jul, 2012 11:20 |
|
Borttagen
|
16 jul, 2012 11:30 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Grattis Minidjuret! ♥
16 jul, 2012 11:32 |
|
Borttagen
|
(Vetandet om Louises födelsedag sprider sig snabbt över Mugglis...)
16 jul, 2012 11:35 |
|
Dementoren
Elev |
16 jul, 2012 11:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: dill99 ska sova hos mig idag!! JAAA!!! Det ska bli kuul! 16 jul, 2012 11:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Haken med alla bra planer brukar just vara att man måste röra på sig -.- Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det lät som en helt underbar plan Moooornin' :3 Jag måste klä på mig, gå till bibliotket och sen sätta mig och dricka en kopp varm o'boy med jordgubbssmak i lugn och ro. Mondays ♥ Jag vet! Hmm, jo... det är inte det största problemet. Problemet är mitt knä. 16 jul, 2012 11:51 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Krånglar det fortfarande? Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Haken med alla bra planer brukar just vara att man måste röra på sig -.- Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det lät som en helt underbar plan Moooornin' :3 Jag måste klä på mig, gå till bibliotket och sen sätta mig och dricka en kopp varm o'boy med jordgubbssmak i lugn och ro. Mondays ♥ Jag vet! Hmm, jo... det är inte det största problemet. Problemet är mitt knä. ![]()
16 jul, 2012 11:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Krånglar det fortfarande? Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Haken med alla bra planer brukar just vara att man måste röra på sig -.- Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: det lät som en helt underbar plan Moooornin' :3 Jag måste klä på mig, gå till bibliotket och sen sätta mig och dricka en kopp varm o'boy med jordgubbssmak i lugn och ro. Mondays ♥ Jag vet! Hmm, jo... det är inte det största problemet. Problemet är mitt knä. Det har gjort det i fyra år, så :c Men jag tror jag ska till läkaren igen (och säkert får höra att det inte är något fel på det, igen) :c 16 jul, 2012 12:00 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen