@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har precis börjat min jag-ska-vara-vaken-hela-natten natt. Vi får se hur det går. Lycka till! Jag var vaken till 9-tiden på morgonen igår Jag ror ayy kag kommer somna med datorn i knätet,men vem vet? Jag somnade med datorn i famnen en gång. När jag vaknade sedan så låg den upp och ner på golvet XD 16 jul, 2012 03:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har precis börjat min jag-ska-vara-vaken-hela-natten natt. Vi får se hur det går. Lycka till! Jag var vaken till 9-tiden på morgonen igår Jag ror ayy kag kommer somna med datorn i knätet,men vem vet? Jag somnade med datorn i famnen en gång. När jag vaknade sedan så låg den upp och ner på golvet XD det är lite det jag är rädd för x) Nä, men jag ska nog kolla lite på youtube! 16 jul, 2012 03:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har precis börjat min jag-ska-vara-vaken-hela-natten natt. Vi får se hur det går. Lycka till! Jag var vaken till 9-tiden på morgonen igår Jag ror ayy kag kommer somna med datorn i knätet,men vem vet? Jag somnade med datorn i famnen en gång. När jag vaknade sedan så låg den upp och ner på golvet XD det är lite det jag är rädd för x) Nä, men jag ska nog kolla lite på youtube! Haha xD Du måste titta på det här videoklippet. Han är så himla gullig: 16 jul, 2012 03:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har precis börjat min jag-ska-vara-vaken-hela-natten natt. Vi får se hur det går. Lycka till! Jag var vaken till 9-tiden på morgonen igår Jag ror ayy kag kommer somna med datorn i knätet,men vem vet? Jag somnade med datorn i famnen en gång. När jag vaknade sedan så låg den upp och ner på golvet XD det är lite det jag är rädd för x) Nä, men jag ska nog kolla lite på youtube! Haha xD Du måste titta på det här videoklippet. Han är så himla gullig: awww 16 jul, 2012 03:22 |
|
whirlwinds
Elev |
16 jul, 2012 03:31 |
|
Borttagen
|
Tror alla mina bilder på Eric Saade är borta D: De finns inte på min kamera, inte på den här datorn. Får hoppas på att dem finns på min gamla dator :s
16 jul, 2012 03:40 |
|
Borttagen
|
hur tråkigt har man om man ser på anki och pytte?
16 jul, 2012 05:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
16 jul, 2012 05:43 |
|
Borttagen
|
okej, när är det "okej" att gå upp?
16 jul, 2012 05:45 |
|
Obliviate_
Elev |
Jag e trött
16 jul, 2012 07:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen