Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vill också ha en munk -.-'
Jag får väl skaka fram något att äta här hemma :3 20 nov, 2011 19:03 |
|
Ascendio
Elev |
Skrivet av kinshaw: Ascendio fett gott! jag är sur, och väntar på att min kompis ska svara på mitt sms HOppas hon svarar snarrt!
Tom Felton, really beautiful.
20 nov, 2011 19:08 |
|
kinshaw
Elev |
^ det hoppas jag med, och bara för att jag skrev så, så svarade hon... xD behöver verkligen få snacka med henne för jag kommer typ sprängas om jag inte snackar med någon snart :c haha.
![]()
20 nov, 2011 19:09 |
|
Borttagen
|
Verkar som att jag får se "Red Rackhams treasure" ensam XD
20 nov, 2011 19:14 |
|
scarhead
Lärare |
20 nov, 2011 19:15 |
|
MayoGryffindor
Elev |
kinshaw: Höhö, kommer inte ihåg xD
Sitter och äter chips och fetar mig framför TV:n Svarar på ditt PM senare är för lat just nu xD "She's buying the stairway to heaven" 20 nov, 2011 19:22 |
|
kinshaw
Elev |
MayoGryffindor SMART. xD okej gör så
![]()
20 nov, 2011 19:28 |
|
si_tonks
Elev |
20 nov, 2011 19:38 |
|
Borttagen
|
JAG VILL OCKSÅ HA ETT SÅNT DÄR COOLT PARAPLY SOM KARL KALKYRL HAR!!! D: D:
Vad gör alla mugglisar då? :3 20 nov, 2011 20:28 |
|
Sovsvampen
Elev |
20 nov, 2011 20:36 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen