Smultronklubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lily, luna
Elev |
27 mar, 2013 21:26 |
|
luna, lily
Elev |
Jaja
Föresten vill jag berätta en sak JAG KOM PÅ ATT MIN FÖRSTA KANIN VA PÅ TRÅDEN....
GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3
27 mar, 2013 21:28 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
Skrivet av luna, lily: Jaja Föresten vill jag berätta en sak JAG KOM PÅ ATT MIN FÖRSTA KANIN VA PÅ TRÅDEN.... DU SA DET FÖRUT!!! *blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 27 mar, 2013 21:30 |
|
luna, lily
Elev |
Skrivet av chokladgrodan:D: Skrivet av luna, lily: Jaja Föresten vill jag berätta en sak JAG KOM PÅ ATT MIN FÖRSTA KANIN VA PÅ TRÅDEN.... DU SA DET FÖRUT!!! Jo jag vet!!! SMULTRON KLUBBEN plus VA DET EN ROSA KANIN
GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3
27 mar, 2013 21:30 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
Skrivet av luna, lily: Skrivet av chokladgrodan:D: Skrivet av luna, lily: Jaja Föresten vill jag berätta en sak JAG KOM PÅ ATT MIN FÖRSTA KANIN VA PÅ TRÅDEN.... DU SA DET FÖRUT!!! Jo jag vet!!! SMULTRON KLUBBEN plus VA DET EN ROSA KANIN VA??? *blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 27 mar, 2013 21:31 |
|
Borttagen
|
Godnatt
27 mar, 2013 21:32 |
|
mollylisa
Elev |
Mitt öga lyste rött, när jag klickade var det en kanin där. När jag klickade på den stod det att någon hann före... kan någon se vad jag bevakar för trådar?
27 mar, 2013 21:32 |
|
luna, lily
Elev |
Skrivet av chokladgrodan:D: Skrivet av luna, lily: Skrivet av chokladgrodan:D: Skrivet av luna, lily: Jaja Föresten vill jag berätta en sak JAG KOM PÅ ATT MIN FÖRSTA KANIN VA PÅ TRÅDEN.... DU SA DET FÖRUT!!! Jo jag vet!!! SMULTRON KLUBBEN plus VA DET EN ROSA KANIN VA??? Jepp jag visste det inte va en kanin så såg jag den och tryckte på den så stog det att jag har fångat en kanin. Fattade ingen ting då
GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3
27 mar, 2013 21:33 |
|
lily, luna
Elev |
Skrivet av mollylisa: Mitt öga lyste rött, när jag klickade var det en kanin där. När jag klickade på den stod det att någon hann före... kan någon se vad jag bevakar för trådar? Den finns ju på allas bevakar inlägg..........jag tog nog den kaninen.....
27 mar, 2013 21:36 |
|
mollylisa
Elev |
Skrivet av lily, luna: Skrivet av mollylisa: Mitt öga lyste rött, när jag klickade var det en kanin där. När jag klickade på den stod det att någon hann före... kan någon se vad jag bevakar för trådar? Den finns ju på allas bevakar inlägg..........jag tog nog den kaninen..... jaha 27 mar, 2013 21:37 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen